Hop til indhold
Guest Zoro1

efterlysning/anmeldelse

Recommended Posts

Kunne du ikke  justere din overskrift til noget smartere. Som for eksempeol "Pinky massage, Herlev" og så samtidig sætte et link ind.

Det er i øvrigt en efterlysning og ikke en anmeldelse, men du har lagt den under anmeldelser. 

Du kan stadig nå at justere overskriften og sætte et link ind. - jeg har bedt Admin om at flytte anmedelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
Harran skrev, 1 time siden:

Kunne du ikke  justere din overskrift til noget smartere. Som for eksempeol "Pinky massage, Herlev" og så samtidig sætte et link ind.

Det er i øvrigt en efterlysning og ikke en anmeldelse, men du har lagt den under anmeldelser. 

Du kan stadig nå at justere overskriften og sætte et link ind. - jeg har bedt Admin om at flytte anmedelsen.

Ja hvad skulle man gøre uden personer som dig !. Jeg vil foreslå, at du bruge en stavekontrol i dit arrigskab, men tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 6 timer siden:

Ja hvad skulle man gøre uden personer som dig !. Jeg vil foreslå, at du bruge en stavekontrol i dit arrigskab, men tak.

Men bruger Harran har jo ret, men sandheden er nogle gange ilde hørt :)

Iøvrigt hedder det din arrigskab og ikke dit, da ordet oprindeligt er dannet ved arrig = raseri, gal og skab = fnat ( hudsygdom ) Har intet at gøre med et skab til at opbevare ting i, bare så  vi helt får styr på retstavningen. 

Solen skinner, kvinderne har mindre tøj på, tag dagen med godt humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 8 timer siden:

Ja hvad skulle man gøre uden personer som dig !. Jeg vil foreslå, at du bruge en stavekontrol i dit arrigskab, men tak.

Det var så lidt. Altid glad for at kunne hjælpe. Jeg undskylder mine stavefejl.

Hav en rigtig god solskinsdag

Redigeret af Harran
Rettelse af stavefejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...