Hop til indhold
holstebronx

Besøg i Holstebro og omegn, nogen forslag ?

Recommended Posts

Hey

Nogen forslag til dejlige piger / steder i Holstebro eller omegn som jeg burde besøge nu hvor det er ferie :D

( jeg håber at det er den rigtige kategori jeg har skrevet i )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey

Nogen forslag til dejlige piger / steder i Holstebro eller omegn som jeg burde besøge nu hvor det er ferie :D

Nu er jeg ikke så kendt på holstebroegnen, men du kunne jo prøve Thaipigerne i nr. 151 i Ravnstrup, Haderuppigerne.dk eller Mermaid på holstebrovej 15 i Viborg, Svalereden ved Bjergby - så er du vist dækket ind mht. præferencer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg må lige kigge :D

Der er også privat-diskret

Nu er jeg ikke så kendt på holstebroegnen, men du kunne jo prøve Thaipigerne i nr. 151 i Ravnstrup, Haderuppigerne.dk eller Mermaid på holstebrovej 15 i Viborg, Svalereden ved Bjergby - så er du vist dækket ind mht. præferencer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg ved Ida kommer til Holstebro en gang imellem på et privat diskret sted, du finder hendes annoncer herinde. Hun er rigtig køn og meget populær hos gæsterne.

Jeg ved ikke præcis hvornår hun er der.

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

okay, det må jeg holde et øje med :-)

Jeg ved Ida kommer til Holstebro en gang imellem på et privat diskret sted, du finder hendes annoncer herinde. Hun er rigtig køn og meget populær hos gæsterne.

Jeg ved ikke præcis hvornår hun er der.

Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...