Hop til indhold

Hvorfor bange for selfie, når man alligevel bliver filmet.

Featured Replies

Skrevet

Jeg undre mig lidt over de mange tråde hvor der bliver givet udtryk for at man IKKE vil sende en selfie til en pige, når man højst sandsynligt bliver filmet på “gerningsstedet”. Jeg sendte en selfie uden de store bekymringer, og har ikke oplevet noget negativt ved det, tværtimod det gav mig muligheden for at indlede et bekendskab med en fantastisk pige. Måske misser man den helt store oplevelse ved ikke at tage den minimale risiko, det kan indebære, og det er min overbevisning at der på mange steder, hvor man besøger en pige, er en eller anden form for kamera overvågning, hvor man måske bliver filmet, og hvis man har en eller anden form for angst, så er det da meget vanskeligere at forklare hvorfor der er billeder af en på vej ind på en adresse, hvor der er en pige som holder til, end det er at der findes en selfie.

hvorfor den angst for en selfie ?

Jeg kan måske forstå det hvis man snakker om en pige som ikke selv har billeder og hvor annoncen “virker” mistænkelig, honningtrap, kaldes det vist.

Skrevet
Grydeskeen skrev, for 20 minutter siden:

Jeg undre mig lidt over de mange tråde hvor der bliver givet udtryk for at man IKKE vil sende en selfie til en pige, når man højst sandsynligt bliver filmet på “gerningsstedet”. Jeg sendte en selfie uden de store bekymringer, og har ikke oplevet noget negativt ved det, tværtimod det gav mig muligheden for at indlede et bekendskab med en fantastisk pige. Måske misser man den helt store oplevelse ved ikke at tage den minimale risiko, det kan indebære, og det er min overbevisning at der på mange steder, hvor man besøger en pige, er en eller anden form for kamera overvågning, hvor man måske bliver filmet, og hvis man har en eller anden form for angst, så er det da meget vanskeligere at forklare hvorfor der er billeder af en på vej ind på en adresse, hvor der er en pige som holder til, end det er at der findes en selfie.

Jeg kan måske forstå det hvis man snakker om en pige som ikke selv har billeder og hvor annoncen “virker” mistænkelig, honningtrap, kaldes det vist.

Hvis det ikke er en professionel klinik man besøger, så er min erfaring at der ikke er kamera overvågning. Hvorpå bygger du din tese om at der er overvågning de fleste steder ?  

Skrevet
KøbenhavnerSnuden skrev, for 2 minutter siden:

Hvis det ikke er en professionel klinik man besøger, så er min erfaring at der ikke er kamera overvågning. Hvorpå bygger du din tese om at der er overvågning de fleste steder ?  

Jeg har set det på flere steder, samt det har tidligere været beskrevet i en tråd, hvor i der var nogle piger som gav udtryk for at det var for deres beskyttelse, hvilket jeg har fuld forståelse for, men som sagt det er min overbevisning, og dermed ikke være sagt at det er sådan det er.

Skrevet

Nu har jeg aldrig arbejdet på klinik, så ved ikke om der er kamera. Men kan forstå en del piger kører ud til kundens privat adresse ønskede hotel, eller selv lejer hotel/motel værelser når de rejser ud i landet. Og der tænker jeg ikke de installerer kamera fra sted til sted. Og f.eks. hotellets egen overvågning har de ikke adgang til at scamme med. 
Indtil man har en adresse og er "partners in crime” ville jeg ikke selv som kunde sende et billede. Det kan de forkerte piger bruge til afpresning hvis de på nogen måde finder ud af kundens identitet. 
Jeg beder ikke om billeder for det er lige så let at fake som det er for pigerne at lægge fake fotos op. Og dermed på ingen måde er bevis for kunden er reel. Nogen sender uopfordret billeder til mig. Og det er en go blanding af reelle kunder og fakes/useriøse. 
Så kan ikke se nogen af de involverede skulle ha gavn af det. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

Et tillægs spørgsmål.

Er der nogen som personlig, på dette Forum, er blevet afpresset efter at have sendt en selfie ?

Hvis man tager i betragtning hvor mange gange det er nævnt, så må der da være nogen som har haft en “træls” oplevelse, eller har alle undgået det da de ikke sender selfie ?

Skrevet
Grydeskeen skrev, 1 time siden:

Et tillægs spørgsmål.

Er der nogen som personlig, på dette Forum, er blevet afpresset efter at have sendt en selfie ?

Hvis man tager i betragtning hvor mange gange det er nævnt, så må der da være nogen som har haft en “træls” oplevelse, eller har alle undgået det da de ikke sender selfie ?

Jeg læste da en tråd for noget tid siden af en bruger hvor en pige havde prøvet at afpresse ham mener jeg.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Jeg læste da en tråd for noget tid siden af en bruger hvor en pige havde prøvet at afpresse ham mener jeg.. 

Den har jeg misset, jeg syntes kun at jeg har læst at folk er bange for misbrug eller har hørt om en som er blevet udsat for misbrug, men ikke førstehånds beretninger. 
og ja jeg læser meget her på EG men der er HELT SIKKERT noget jeg ikke ser.

Skrevet
Grydeskeen skrev, for 2 minutter siden:

Den har jeg misset, jeg syntes kun at jeg har læst at folk er bange for misbrug eller har hørt om en som er blevet udsat for misbrug, men ikke førstehånds beretninger. 

Kunne lige se det var en pige der havde fundet brugeren via hans mobilnummer men det gør jo nok ikke situationen bedre hvis man så samtidig har sendt Selfies:ph34r:.. Du kan søge på "afpresning" så kommer den op som en af de første resultater.. Her har en anden bruger også berettet om en lignende oplevelse.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Grydeskeen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror der er mange der er glade for, at de ikke har sendt en selfie til Veri-pigen. Der er da vist en halv snes tråde om afpresning fra hendes side herinde med førstehåndsbererninger fra en del brugere. 

Skrevet
Grydeskeen skrev, for 2 timer siden:

Jeg ser det yderst sjældent, at pigerne beder om en selfie inden besøg. Det er bestemt en sjældenhed i de geografiske områder, hvor jeg færdes.

Mht overvågning tror jeg ikke man kan sige noget generelt der. 

Nogen bordeller har det, nogen steder er det bare et kamera der ikke optager siger mutter/pigerne, andre steder ikke. På en række af privat diskret steder, tror jeg ikke der er overvågning. 

For mig har det aldrig været er problem med at sende selfie, fordi jeg ikke har stødt på en pige som jeg gerne ville besøge og som krævede det.

Men skulle det ske, så tror jeg også, at jeg bare ville vælge en anden. Det tror jeg måske en del gør. Ligesom en del herinde ved jeg fra tråde bruger “taletidskort” når de ringer op. Kald det “angst” eller hvad du har lyst til. Jeg tror egentlig bare, ar folk værner om deres anonymitet. Ligesom pigerne gør. De færreste piger viser jo heller ikke ansigtsbilleder.

Du skriver, at det er en minimal risiko man løber ved at sende en selfie. Det har du sikkert ret i. Måske du ikke har så meget at miste hvis det kom frem eller du blev afpresset. Det har jeg nok heller ikke. Men jeg kan da godt forestille mig situationer for andre, som havde en del at miste, hvis en tilsendt selfie blev misbrugt. 

Det jeg har oplevet, er at GPer sender mig reklame sms’er med vagtplan eller har ringet mig op, fordi de havde mit telefonnummer fra tidligere besøg. Det er sket yderst yderst sjældent også. Kun et 2-3 gange. Harmløst for mig.  Men for andre kunne lige de to handlemåder havde været kritiske i værste fald, kan jeg godt sætte mig ind i. 

Skrevet
Aros skrev, for 12 minutter siden:

Det jeg har oplevet, er at GPer sender mig reklame sms’er med vagtplan eller har ringet mig op, fordi de havde mit telefonnummer fra tidligere besøg. Det er sket yderst yderst sjældent også. Kun et 2-3 gange. Harmløst for mig.  Men for andre kunne lige de to handlemåder havde været kritiske i værste fald, kan jeg godt sætte mig ind i. 

Det er i min verden “respektløst” vi har alle mulige steder at reklamere, annoncere. Unden “personlig” reklame. 
Men i de tilfælde det sker og i værste fald kone/kæreste er i nærheden. Er der ikke andet at gøre en tænk hurtigt. Sig/skriv prompte du må have fået forkert nummer. 
Alle kender vel risikoen i utroskaben, men vil man redde forholdet uden at stoppe det sjove. Lyv, lyv  lyv og benægt benægt. 
Nogengange hopper “partnerne” i med hovedet først. Ja beklager, men mit job som “lokker” til utroskab, signalere vel i forvejen, hvor min moral ligger i den sammenhæng. 

Skrevet

I forhold til afpresning er det endnu en af de ting jeg ikke forstår. Selv hvis de under hver dæknavn (nye kontakt oplysninger) når at snyde, afpresse en eller to stakler før advarslen lander herinde. Kan indkomsten umuligt være besværet værd. Alle de piger, der snyder. afpresser og/eller på anden måde behandler kunderne dårligt. Kunne tjene meget mere ved at være reelle. 
Og de ødelægger det desværre ikke kun for sig selv men også for andre ved at skabe utryghed i branchen. :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.