Hop til indhold
møgsvinet

Uden kondom - Randers, Århus, Vejle.

Recommended Posts

Hej. 

Er der en der kender til en flot og rimelig slank thai i området omkring Randers i nord over Århus til Vejle i syd og evt. ud mod Silkeborg/Herning i vest som tilbyder sex uden kondom? Smid gerne et link samt priser hvis muligt ellers så en god beskrivelse af alder og udseende ... Skulle der være noget rigtigt interessant der ligger lidt udenfor dette område så oplysninger om dette naturligvis også velkomne :-)

Manger siger at man bare kan bruge søgefunktionen på Annoncelight, men den er altså ikke ret bevendt da en søgning på "uden kondom" primært returnerer svar hvor det indgår i sætningen "Ingen sex uden kondom ...". Selv er jeg kun stødt på hende her Sex uden kondom. Thai-massage sød pige i Vejle - Annoncelight og jeg synes ærlig talt ikke hun virker ret tillokkende. Ellers kender jeg kun til Kat i Randers og hendes service har været ret svingende de sidste par gange jeg har været der ... 
Jeg er også modtagelig for svar i PB. 

På forhånd tak :-)
 


P.s. Før folk kommer med moralske opstød vedr. sex uden kondom så tjek lige reglementet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, 1 time siden:

Hej. 

Er der en der kender til en flot og rimelig slank thai i området omkring Randers i nord over Århus til Vejle i syd og evt. ud mod Silkeborg/Herning i vest som tilbyder sex uden kondom? Smid gerne et link samt priser hvis muligt ellers så en god beskrivelse af alder og udseende ... Skulle der være noget rigtigt interessant der ligger lidt udenfor dette område så oplysninger om dette naturligvis også velkomne :-)

Manger siger at man bare kan bruge søgefunktionen på Annoncelight, men den er altså ikke ret bevendt da en søgning på "uden kondom" primært returnerer svar hvor det indgår i sætningen "Ingen sex uden kondom ...". Selv er jeg kun stødt på hende her Sex uden kondom. Thai-massage sød pige i Vejle - Annoncelight og jeg synes ærlig talt ikke hun virker ret tillokkende. Ellers kender jeg kun til Kat i Randers og hendes service har været ret svingende de sidste par gange jeg har været der ... 
Jeg er også modtagelig for svar i PB. 

På forhånd tak :-)
 


P.s. Før folk kommer med moralske opstød vedr. sex uden kondom så tjek lige reglementet. 

Nok som du selv linker til, er den eneste Thai jeg har set der annoncerer for sex uden kondom. Du kan evt ringe til diverse og spørge dem. Det er nok dit bedste bet. Jeg synes heller ikke Nok er synderlig Thai tiltrækkende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Som skrevet tidligere så er det der uden kondom noget man gør sig fortjent til ved gentagne besøg. Jeg tror kun jeg 2 gange har fået det tilbudt ved første besøg. Men efter nogle besøg er der virkelig mange der tilbyder det. Og nej jeg vil ikke oplyse navne, det ville ikke være fair overfor pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

K også Uden men kun U for Eg, Alt andet skriver vi om et andet sted end :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...