Hop til indhold
Guest Heretoearn

Aarhus - Søger kontakter til møde

Recommended Posts

Guest Heretoearn

Hej

Da jeg har forretning i Aarhus, og derfor skal bo på hotel deroppe og gerne vil have selskab, så vil jeg høre om eller flere har nogle gode kontakter til piger, som gerne vil besøge en, når det bliver lidt kedeligt om aftenen - det kan blot være link til en profil eller lignende, men al hjælp er lykkeligt modtaget :)

Har stadigt ikke haft held med at mødes med nogle, desværre, så nu forsøger jeg med lidt hjælp her, igen.

Skriv gerne i pm, hvis det er ønsket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn
ild i piben skrev, for 16 minutter siden:

Prøv sugardaters.com

Hej, jeg er skam derinde, og troede det var implicit, da jeg anmodede om links til en profil eller lignende. 

Siden (sugardaters) er fyldt med personer som ikke overholder aftaler, kræver forudbetaling og andet, så som med alt andet herinde, så bruger jeg lige dette sted til formålet, og efterlyser nogle gode kontakter eller erfaringer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nååår..jamen godt ord igen^_^

Jeg troede du var endnu en "freeloader", der ville nyde godt af vores andres hårde arbejde og dyrt tjente lærerpenge.

 

Nu deler jeg ikke direkte, men jeg kan sige at på Herning egnen er en del Sb's der gerne kører ud..også uden forud-betaling.

God jagt:biggrin:

 

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn
ild i piben skrev, for 4 minutter siden:

Nååår..jamen godt ord igen^_^

Jeg troede du var endnu en "freeloader", der ville nyde godt af vores andres hårde arbejde og dyrt tjente lærerpenge.

 

Nu deler jeg ikke direkte, men jeg kan sige at på Herning egnen er en del Sb's der gerne kører ud..også uden forud-betaling.

God jagt:biggrin:

 

Hvis du har lyst, så må du gerne sende et profil link til nogle af disse. Jeg har tidligere forsøgt mig i midtjylland, men har åbenbart været ret uheldig :) Og tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Heretoearn
sulten skrev, for 43 minutter siden:

Jeg skal også til Århus i næste uge. Så alle holdbare leads vil blive tage kærkomment imod. 

 

Sender dig lige en pm, da jeg selv har fået lidt hjælp på vejen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...