Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Janmee Massage for nogle dage siden. Fik tilfældigt øje på stedet, søgte lidt på navnet, og et af de første resultater fortalte at firmaet var ophørt få dage tidligere.  Det virkede dog som om der var liv i butikken, så jeg prøvede at ringe. Det viste sig, at der var kommet ny ejer, og jeg kunne lige nå at få en time inden lukketid. Det blev en meget positiv oplevelse. Jeg blev modtaget af Nong. En virkelig sød og behagelig kvinde i 30’erne – thaikvinders alder kan være en gåde.  Hun er et af de få mennesker der helt naturligt bare spreder smil og god stemning. Massagen var virkelig god, ikke knoglebrækkende hård men alligevel så hun fik fat i de skavanker hun mødte. Hun er også god til at få kroppen strakt godt ud under massagen.

Så det blev altså en virkelig god oplevelse – fantastisk stemning og god massage.

Så hvis man er ude efter en god gang grøn massage, så er det bare af sted. Det skulle undre mig meget, hvis der kan lokkes mere ud af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...