Hop til indhold

Recommended Posts

Er det bare mig. syndes det ser noget dødt ud med nye profiler.

Er der kommet en ny side for sugarbaby???

Redigeret af Keld

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er også mit indtryk at der er meget færre nye profiler ens for et par år siden. Den der er tilbage er også semi prostituerede eller piger reelt kun vil finner dates. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Totalt dødt! Det er som om der var en opblomstring her under Corona med unge servitricer, hotelrengøringspiger, og lign. som manglede penge til luksus og andet, og som så fandt sig det på SD - men samfundet er ved at lukke op så er de tilbage på restauranten, hotellet, iskiosken etc. 

METTE DEN ER HEL GAL!!! COVID-19 VOKSER FREM OVERALT LUK SAMFUNDET 100% NED!!!! JEG SKAL HA 18-22årig FISSE :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 31.5.2021 at 23:21:

Det er også mit indtryk at der er meget færre nye profiler ens for et par år siden. Den der er tilbage er også semi prostituerede eller piger reelt kun vil finner dates. 

Eller som forventer et fast månedligt beløb på 20.000 :) Og så får du til gengæld den store fornøjelse at invitere hende ud på Michelinrestaurant :D

Redigeret af thedanishdude
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...