Hop til indhold

Meget dødt

Featured Replies

Skrevet

Er det bare mig. syndes det ser noget dødt ud med nye profiler.

Er der kommet en ny side for sugarbaby???

Redigeret af Keld

Skrevet

Du er nød til at fortælle hvad du snakker om ??? det du skriver der er så lige gyldigt :huh:

Skrevet

Det er også mit indtryk at der er meget færre nye profiler ens for et par år siden. Den der er tilbage er også semi prostituerede eller piger reelt kun vil finner dates. 

Skrevet

Totalt dødt! Det er som om der var en opblomstring her under Corona med unge servitricer, hotelrengøringspiger, og lign. som manglede penge til luksus og andet, og som så fandt sig det på SD - men samfundet er ved at lukke op så er de tilbage på restauranten, hotellet, iskiosken etc. 

METTE DEN ER HEL GAL!!! COVID-19 VOKSER FREM OVERALT LUK SAMFUNDET 100% NED!!!! JEG SKAL HA 18-22årig FISSE :D 

Skrevet
TorbenMadsen skrev, den 31.5.2021 at 23:21:

Det er også mit indtryk at der er meget færre nye profiler ens for et par år siden. Den der er tilbage er også semi prostituerede eller piger reelt kun vil finner dates. 

Eller som forventer et fast månedligt beløb på 20.000 :) Og så får du til gengæld den store fornøjelse at invitere hende ud på Michelinrestaurant :D

Redigeret af thedanishdude
stavefejl

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.