Keld 0 Skrevet 30. Maj, 2021 (edited) Er det bare mig. syndes det ser noget dødt ud med nye profiler. Er der kommet en ny side for sugarbaby??? Redigeret 30. Maj, 2021 af Keld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Expel 193 Skrevet 30. Maj, 2021 Du er nød til at fortælle hvad du snakker om ??? det du skriver der er så lige gyldigt 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OneGuy 132 Skrevet 30. Maj, 2021 Mon ikke trådstarter mener på sugardaters.com? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TorbenMadsen 284 Skrevet 31. Maj, 2021 Det er også mit indtryk at der er meget færre nye profiler ens for et par år siden. Den der er tilbage er også semi prostituerede eller piger reelt kun vil finner dates. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 280 Skrevet 2. Juni, 2021 Totalt dødt! Det er som om der var en opblomstring her under Corona med unge servitricer, hotelrengøringspiger, og lign. som manglede penge til luksus og andet, og som så fandt sig det på SD - men samfundet er ved at lukke op så er de tilbage på restauranten, hotellet, iskiosken etc. METTE DEN ER HEL GAL!!! COVID-19 VOKSER FREM OVERALT LUK SAMFUNDET 100% NED!!!! JEG SKAL HA 18-22årig FISSE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 2. Juni, 2021 (edited) TorbenMadsen skrev, den 31.5.2021 at 23:21: Det er også mit indtryk at der er meget færre nye profiler ens for et par år siden. Den der er tilbage er også semi prostituerede eller piger reelt kun vil finner dates. Eller som forventer et fast månedligt beløb på 20.000 Og så får du til gengæld den store fornøjelse at invitere hende ud på Michelinrestaurant Redigeret 2. Juni, 2021 af thedanishdude stavefejl 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg