Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Besøgte denne skønhed for et par dage siden, og hun er såååå sød og lækker, betalte for en time og fik en lidt ligegyldig massage lige ind til hun gav mig kugle massage, det var mega lækkert og frækt og derefter en ordentlig omgang sex, en perfekt time i min bog.

https://annoncelight.dk/showad/317476
 

stedet 8/10 fint rent lyst sted dog ikke super diskret hvis man bor i Fredericia men det gør jeg så ikke :-)

pigen 10/10

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for en uges tid siden. Kan tilslutte mig, at hun stadig er mega lækker.
Hvis man spørger pænt og man er interesseret i et "messy BJ" er S også frisk på det.

Måske det bare er mig, der synes det er vildt frækt,  når tøsens ansigt og hår er smurt ind i hendes eget spyt inden min ladning lige sætter prikken over I'et. Jo mere desto bedre og S leverede som en champ.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjukju skrev, for 3 timer siden:

Da jeg selv bor i byen, vil jeg gerne vide, om stedet er diskret ? Gadenavn måske ?

Det er ikke et sted med blinkende lygter i vinduet - du kommer ind i en opgang, hvor det så er en af lejlighederne. Det eneste indiskrete ved stedet, er hvis der bor nogle bekendte på den anden side af vejen, for det er ikke en vej som man lige kører igennem på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende også for et par ugers tid siden.

kan tilslutte mig alle beretninger.. da massagen som var okay var overstået, og vi havde taget en 69’er, beordrede hun mig ned og stå på gulvet foran spejlet, og så tog hun ellers kalorius helt til roden, og lavede de vilde “gagge” lyde.. mega friskt og frækt, derefter fik hun en ordentlig tur, og hun piver ikke selvom man støder godt til :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spiste min frokost med S idag.

Damn den kvinde kan bare nyde og yde. Hun er sådan en pige man har lyst til at putte i lommen og tage med hjem. 
8000

ps sidste chance er ca. 21/7 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
8000 skrev, for 12 minutter siden:

Spiste min frokost med S idag

Pussy juice, I presumer :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik min livret thaisteg ad libitum. 
8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt S i Fredericia, havde sq helt glemt hvor dejlig hun var fra dengang hun var i Vejle.

Besøgte hende kun et par gange dengang hun var i Vejle,
Kan egentlig ikke huske hvorfor, måske det meget lidt diskrete sted hun var og at der dengang var masser af godter at vælge imellem og ikke som nu hvor de fleste thaier har en tendens til at have lidt for meget på sidebenene og mange har fået plastik patter, hvilket er et totalt turn off for mig.

Leder man efter en naturlig skøn slank thai pige der udfører en førsteklasses service, så går man ikke galt i byen hos S.


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...