Hop til indhold

Kærestesex i Vejle.

Featured Replies

Skrevet

Nope, hverken beskrivelse, alder eller billede på annonce. Total No-go herfra.....

Skrevet

I nogen tilfælde kan det faktisk godt betale sig at skrive til pigen, og også i dette tilfælde 

Hun svarer pænt og høfligt og seriøs tilbage, dog uden jeg nåede i mål, mest pga manglende billede

Nok om det men hun virker seriøs og klar på aftale :wub:

Skrevet

Har også skrevet med hende og fik både beskrivelse af hende +billede  så tænker at hun er seriøs nok men hun var bare ikke lige min type

Skrevet
Bolleman skrev, for 2 minutter siden:

Har også skrevet med hende og fik både beskrivelse af hende +billede  så tænker at hun er seriøs nok men hun var bare ikke lige min type

hvordan hun ser ud?

Skrevet

er der slet ikke nogen der har besøgt hende

Skrevet

:shock:

• 2 weeks later...
Skrevet

er der slet ikke nogen der har besøgt hende

Skrevet

Søg på "Sara" (G-skål eller "sød kvinde"

Mange kommentarer, ikke lige pæne alle sammen !

Skrevet
Ny bruger skrev, den 29.5.2021 at 13:46:

Nogen der haft fornøjelsen? 

https://annoncelight.dk/showad/319002

hold jer langt væk....profilen bag annoncen en ude af balance med sig selv :???:

Skrevet
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

hold jer langt væk....profilen bag annoncen en ude af balance med sig selv :???:

Profilen bag annoncen en ude af balance med sig selv? (Troede det var derfor Gp'er valgte livet som Gp'er) it's a joke, men nogle er sku ude af balance med sig selv, nok om det

Men jeg søgte på både Sara G skål og Sød kvinde, men uden noget kom frem, ihvertfald ikke noget brugbart? 

Skrevet
Gammelnisse skrev, for 6 timer siden:

Tak for den link, er dog lidt i tvivl om hva der er Fugl og Fisk? Men selvfølgelig glad for jeg ikke kørte halvanden time til Vejle og stå i bar røv og blive spurgt af en forbipasserende

Hvorfor står du der uden tøj på kroppen, kør dog hjem og få varmen :P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.