Hop til indhold
Pite

Seks hænder

Recommended Posts

Så var tiden inde til endnu et besøg hos Mistress Mistress No.1, denne gang i DarkRoom 2 i Esbjerg. Allerede på vej ind i badet, var Mistress’s frække hænder på mine baller, efter et hurtig bad, var det ned på knæ for, at hilse på Mistress ved, at kysse og slikke hendes støvler, også de lange stilethæle fik en tur, måtte vise Mistress, at slaven kunne tage hele hælen ind mellem læberne.

Derefter var det omkring og Mistress kælede for pik, nosser og anus med støvlesnuderne og stilethælene, da virkning en indfandt sig, stillede hun sig om foran mig og jeg fik ordre til, at rengøre støvlerne med tungen. Mens tungen arbejde alt det den kunne, blev mine baller varmet med en pisk.

Kom op på briksen, benene kom op, så min røv blev blottet, efter jeg var blevet behørigt fastgjort til briksen, begyndte Mistress, at bearbejde min anus og efter kort tid fik jeg flere anal orgasmer.

Så var det slut med at nyde synet af den Smukke Mistress, blev blindet meget effektiv, det var bare helt sort, Mistress forsatte sin leg men min anus og pludselig kunne jeg mærke ikke bare 4 hænder med hele 6 hænder der kælede for min krop, brystvorterne fik tur, små lussinger, mine lår, pikken, finger i munden og med et fik jeg en strap-on i munden, slikkede den det bedste jeg havde lært, mens min røv blev kneppet, det kneb med koncentrationen når anal orgasmerne rykkede i min krop. På et tidspunkt fik jeg fjernet bindet for mine øjne, så jeg kunne se de tre velgører.:P 

Mis Silvia byttede plads med Mistress mellem mine ben, så mens jeg blev kneppet i røven, pressede Mistress sin læderrøv med mine læber, med besked om, at slikke den, alt mens MissSofie kælede for mine brystvorte, min pik blev spillet af hvem ved jeg ikke, men et spændte hele kroppen og jeg fik udløsning både analt og med pikken, og sank udmattetog tilfreds sammen på briksen. Da jeg var kommet op, at sidde stod Mistress klar med et glas koldt vand og et stort smil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ikke helt :)

Det var Mistress No1 fik hjælp af Miss Silvia og Miss Sofie.

Priser er mig noget personligt,  kr. men en god time med Mistress koster 3000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...