Hop til indhold

Recommended Posts

Håber på lidt hjælp !! er nu i faxe  mangler lidt råd .

Hvordan er Noo massage i Hårlev !!  Massage  er det vigtigste >>>>>>>>>>>>>>men hvis lidt ekstra,,,,,,,og det er godt så gerne!

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 1 time siden:

Håber på lidt hjælp !! er nu i faxe  mangler lidt råd .

Hvordan er Noo massage i Hårlev !!  Massage  er det vigtigste >>>>>>>>>>>>>>men hvis lidt ekstra,,,,,,,og det er godt så gerne!

Syntes det afhænger af dagen, sidst jeg var der var hun skide sur, så det er lidt som et lotteri 

Del dette indlæg


Link til indlæg

måske du kunne uddybe det lidt nærmere , da du giver udtryk for du har været der flere gange .Hvordan er massagen og er der andre muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, 1 time siden:

måske du kunne uddybe det lidt nærmere , da du giver udtryk for du har været der flere gange .Hvordan er massagen og er der andre muligheder.

Massage kan være Ok på den rigtige dag og tror ikke du kan få mere end HJ som også er Ok på den rigtige dag, kan også være det bare er vores kemi der ikke rigtig passer men jeg syntes hun kan være lidt underlig  men tag en tur så du kan danne dit eget indtryk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, den 29.5.2021 at 11:06:
tronheim skrev, den 29.5.2021 at 11:06:

ok takker , det vil jeg så gøre i dag 

Hej Trondheim

Fik du besøgt stedet ? I så fald hvordan er stedet ydelserne og pigen/pigernes alder og udseende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...