Hop til indhold

Recommended Posts

 

Efter en laaaang corona pause, var jeg heldig i går aftes på e-mail, at få aftalt en hyggetime med pigen, som jeg længe har drømt om at besøge.

Jeg skulle sende en mail, når jeg var ved adressen på det aftalte tidspunkt, og kort efter kom en anvisning på, hvordan jeg kom frem til lastens hule.

Op ad trappen til etagen, hvor døren stod på klem. Indenfor var en lille kvinde med langt rødt hår. Jeg vidste godt, at Jennifer var lille, men alligevel var hun mindre og mere spinkel, end jeg havde ventet. Vi udvekslede en krammer, herefter var der tilbud om bad, fremvisning af corona attest, og ordning af det finansielle.

Forventningfuld sad jeg på sengen splitterfornøjet, og kort efter kom Jennifer ind iført en lille sort stocking. Jeg bad hende om, at tage den af, og lægge sig på maven ved siden af mig. Der lå hun så, den dejligste lille kvinde, med den sødeste velformede strittende numse. Jeg lå en stund og nussede og kælede for hendes ryg, bevægede mig ned til numsen, som fik rigtig mange kys. Jeg lagde hovedet på numsen, mens jeg nussede hendes ben, bøjede hendes ben og kyssede hendes fødder. Benene blev spredt og numsen fik mere kærlighed.

Så blev Jennifer vendt, der blev kysset lidt, og jeg bevægede mig med kærtegn ned til missen. Liggende mellem hendes ben, kyssede jeg indersiden af lårene, og med munden og tungen begyndte jeg, at nusse og slikke hendes mis. Med hænderne løftede jeg numsen op, så tungen kunne trænge dybere ind i missen. Den var skøn og smagte godt. Så en 69’er hvor jeg nød hendes safter, mens Jennifer monterede gummi og blidt suttede mig stiv.

Tid til en missionær. Jennifer kan nogle knibeøvelser og bevægelser med rumpetten, mens hun nusser med hænderne, så der gik ikke mange minutter, før jeg kom i en dejlig orgasme. Blev liggende en stund, nød det og pustede ud, inden jeg skulle trække mig ud. Efter en nænsom rengøring, var der masser af tid til, at snakke, nusse og kysse. Jennifer hentede et glas vand til mig, og mens jeg drak det, sad hun kælent ind til mig, og vi snakkede videre.

Da tiden var gået blev jeg tilbudt et bad, men takkede nej. Inden jeg blev lukket ud, tørrede Jennifer min næsetip og mund med en vådserviet, for at fjerne læbestiften. Et kys et kram og så farvel.

1800 kr. for den GFE oplevelse, er hver en krone værd.

 Kommer jeg igen? JA og jeg glæder mig allerede.

Link: Jennifer - 100% dansk pige - Varm og villig - branchens mest petite - - Eroguide.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi fandt ud af at det åbenbart er lidt ligesom at cykle:P:wub:.. Jeg takker virkelig for en super hyggelig time, sexen, orgasmen, jokes'ne og din fantastisk måde at fortælle historier på<3.. 

Og du er mere end velkommen en anden god gang da;).. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...