The Nick 22 Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) Hejsa:-) Nogen som har været forbi hende her? Hun ser godt nok dejlig ud!! https://annoncelight.dk/showad/319750 På forhånd tak Redigeret 28. Maj, 2021 af The Nick 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 668 Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) The Nick skrev, for 3 minutter siden: Hejsa:-) Nogen som har været forbi hende her? Hun ser godt nok dejlig ud!! https://annoncelight.dk/showad/319750 På forhånd tak Kender hende ikke og kommer ej heller til det,hendes pris er alt for høj 1600kr/30 min knus Redigeret 28. Maj, 2021 af Servciesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Nick 22 Skrevet 28. Maj, 2021 Ja priserne er i den høje ende, men hvis oplevelsen er tilsvarende god, betaler jeg gerne så ville lige høre først, inden jeg brænder pengene af 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 28. Maj, 2021 Jeg syntes nu også at 3000 er meget for en times sjov. Der er rigtig mange andre fisk i vandet i øjeblikket. Som har fået gode anmeldelser herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 30. Maj, 2021 Stop det pris snak, som.er ren og skær afsporing, og svar på det stillede spørgsmål. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 30. Maj, 2021 SlikkeFrands skrev, for 8 timer siden: Stop det pris snak, som.er ren og skær afsporing, og svar på det stillede spørgsmål. Der er desværre en generel tendens på dette forum til at afspore deling af erfaringer med en herlig forskellighed af oplevelser, så snart nogle GP'ere afstikker ift. priser. For lige at genopfriske: Købesex i Danmark er ikke overenskomstreguleret. Hvis en GP's tilbud ligger udover hvad man selv vil eller kan ofre, så kan man vel bare kigge andetsteds. Men lad venligst være med at nedværdige pigerne med offentlige ytringer omkring hvad deres services er værd. Det er der kun en som kan have en holdning til: Pigen selv ! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg