Hop til indhold
Guest Sandflugt

Piger fra Thai Energy Wellness

Recommended Posts

Guest Sandflugt

Hej

 

Måske en af jer kan hjælpe mig. Jeg leder efter en Thai som i en overgang arbejde hos Thai Energy Wellness. Hun gav en virkelig god massage. Faktisk den bedste jeg nogensinde har fået. Jeg aner ikke hvad hun hedder, men hun var ret ordinær af udseende. Ca. 40 år og køn, men ikke sådan en hvor man tænker Vauw.  Hun var almindelig af størrelse, hverken røv eller bryster var i øjnefaldende. Hun havde helt sikkert ikke fået lavet falske bryster.

Kan man tillade sig og ringe til stedet og lave en forespørgsel? Pigen er der ikke længere. 
JJ gled lidt af på spørgsmålet for et lille 1/2 år siden. Men måske ejeren er villig til at informere om hun nu arbejder et andet sted …

Kan nogen hjælpe? Jeg spørger fordi hun virkelig gav mig en god omgang massage, som sad i kroppen i flere dage.
 

Smertefri på 1 time, er jo en tilstand som midaldrende mænd med rygproblemer jagter og gerne betaler guld for at opnå!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sandflugt skrev, for 4 timer siden:

Hej

 

Måske en af jer kan hjælpe mig. Jeg leder efter en Thai som i en overgang arbejde hos Thai Energy Wellness. Hun gav en virkelig god massage. Faktisk den bedste jeg nogensinde har fået. Jeg aner ikke hvad hun hedder, men hun var ret ordinær af udseende. Ca. 40 år og køn, men ikke sådan en hvor man tænker Vauw.  Hun var almindelig af størrelse, hverken røv eller bryster var i øjnefaldende. Hun havde helt sikkert ikke fået lavet falske bryster.

Kan man tillade sig og ringe til stedet og lave en forespørgsel? Pigen er der ikke længere. 
JJ gled lidt af på spørgsmålet for et lille 1/2 år siden. Men måske ejeren er villig til at informere om hun nu arbejder et andet sted …

Kan nogen hjælpe? Jeg spørger fordi hun virkelig gav mig en god omgang massage, som sad i kroppen i flere dage.
 

Smertefri på 1 time, er jo en tilstand som midaldrende mænd med rygproblemer jagter og gerne betaler guld for at opnå!

Du kan ringe og prøve, men de vil eller kan sikkert ikke fortælle det. Hvis hun er tilbage i Thailand er det jo sådan det er, og mange gange, så har ejer mere fokus på dem der er end dem der var. Kan også være hun veddet, men hvis i ikke har en relation eller hun ved hvem er, så skal du ikke regne med det. De skal jo også passe på deres piger. Ikke jeg tror du er en bølle,men nogle piger møder af og til nogle lidt ubehagelige typer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...