Hop til indhold

Nogen der har besøgt denne tøs ?

Featured Replies

Skrevet

hej,

tror du lagt den i det forkert forum'

samt er billeder ikke af dem samme pige...

prøvemanden

Skrevet

hej,

tror du lagt den i det forkert forum'

samt er billeder ikke af dem samme pige...

prøvemanden

Sjovt nok, som folk er hutige ude med riven, hvis en efterlysning er havnet i anmeldelser, men aldrig når en anmeldelse er lagt i efterlysninger, som svar på en efterlysning :?:

Skrevet

Jeg har besøgt hende for ca 1 mdr siden ....billeder passer slet ikke de er helt fup

meget tynd pige måske anden etnisk baggrund ? edentlig meget sød helt sikker

amatør med hun var slet ikke til det kun int. i at blive færdig og få det overstået

og holder ikke meget af det der står i annonce

Skrevet

Sjovt nok, som folk er hutige ude med riven, hvis en efterlysning er havnet i anmeldelser, men aldrig når en anmeldelse er lagt i efterlysninger, som svar på en efterlysning :?:

Nej, det er ikke sjovt eller det, der ligner!

Det er nemlig helt efter reglerne og det eneste logiske.

Hvis man ikke skulle kunne besvare en forespørgsel med sine oplevelser, så har jeg godt nok svært ved at se, hvordan man så skulle bære sig ad.

Nu er det vist ikke første gang, du har fremført dit synspunkt, og uanset om du har en formening om, at man bør svare med at henvise til en anmeldelse, man lige skriver (altså 2 indlæg), eller om du bare ønsker at provokere med opfordring til anarki ved at argumentere mod ledelsens anvisninger, så er konklusionen herfra soleklar:

Stop det nu!

Skrevet

Ups, beklager jeg lage dette ind et forkert sted !!

Ja jeg tænkte nok der var pyntet på denne pige, så nej gider ik prøve hende !

Tak for jeres svar :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.