pacer 2748 Skrevet 28. Maj, 2021 Måske andre har overset den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2237 Skrevet 28. Maj, 2021 Stille, ellers er der jo ingen der ser mine indlæg. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2021 pacer skrev, for 17 minutter siden: Måske andre har overset den. Ork nej. Det har jeg brugt lige siden EG startede. Der blev så dejligt stille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 28. Maj, 2021 Hvis så bare man faktisk helt blev forhindret i at de folk man ignorerer stadig kan deltage og kommenterer på ens kommentarer og opslag så var den mere nyttig.. Som den er lige nu er den faktisk ikke til megen nytte.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 28. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Ork nej. Det har jeg brugt lige siden EG startede. Der blev så dejligt stille. Jamen...... Bli'er du slet ikke nysgerrig når der står "du har valgt at ignorerer opslag fra denne bruger".? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Jamen...... Bli'er du slet ikke nysgerrig når der står "du har valgt at ignorerer opslag fra denne bruger".? Næh. Når jeg sætter et med-lem på ignorer skyldes det altid at jeg ikke kan holde ud at læse vedkommendes indlæg, af den ene eller anden grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Hvis så bare man faktisk helt blev forhindret i at de folk man ignorerer stadig kan deltage og kommenterer på ens kommentarer og opslag så var den mere nyttig.. Som den er lige nu er den faktisk ikke til megen nytte.. Den er ikke megen nytte nej, men på den anden side kan jeg godt se, at det heller ikke er rimeligt, at man som bruger der skriver på et åbent debatforum kan diktere hvem man vil og ikke vil høre fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, Lige nu: Den er ikke megen nytte nej, men på den anden side kan jeg godt se, at det heller ikke er rimeligt, at man som bruger der skriver på et åbent debatforum kan diktere hvem man vil og ikke vil høre fra. Jamen det er præcis det man kan - bestemme hvem man vil se opslag og modtage beskeder fra. Men man kan ikke slukke for at egne opslag kan ses af den man har på ignorer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 28. Maj, 2021 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 9 minutter siden: Den er ikke megen nytte nej, men på den anden side kan jeg godt se, at det heller ikke er rimeligt, at man som bruger der skriver på et åbent debatforum kan diktere hvem man vil og ikke vil høre fra. Der jo mange andre forummer der kører med den politik og hvor det fungere udemærket.. Jeg synes jo heller ikke at man skal kunne gøre det uden en gyldig grund men nogen gange er der bare folk man ikke kan man hvor grundene er uransaglige.. Der kunne det være nyttigt.. Det ville også lette admins arbejde er min tanke.. Redigeret 28. Maj, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden: Jamen det er præcis det man kan - bestemme hvem man vil se opslag og modtage beskeder fra. Men man kan ikke slukke for at egne opslag kan ses af den man har på ignorer. Ah true. Dårligt formuleret. Rettelse: ikke diktere hvem der kan og ikke kan deltage i offentlige debatter, blot fordi man ikke kan lide deres mening (selv hvis dette er berettiget, men så kan man jo rapportere) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Der jo mange andre forummer der kører med den politik og hvor det fungere udemærket.. Jeg synes jo heller ikke at man skal kunne gøre det uden en gyldig grund men nogen gange er der bare folk man ikke kan man hvor grundene er uransaglige.. Der kunne det være nyttigt.. Det ville også lette admins arbejde er min tanke.. Det ville helt sikkert lette det administrative, for alternativet er jo at man rapporterer indlæggene som går over stregen. Men det er jo netop det man kan, og så er det op til administrationen om personen skal udelukkes fra forummet, hvis de finder grunden gyldig. Jeg forstår sagtens frustrationen, for fanden hvor bliver der afsporet mange debatter med fnidder, jeg kan bare også godt se hvorfor det ikke fungerer hvis man kan blokere andres adgang til det offentlige rum. I hvert fald ikke så let som bare at trykke Ignorer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. Maj, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 3 minutter siden: Det ville helt sikkert lette det administrative, for alternativet er jo at man rapporterer indlæggene som går over stregen. Men det er jo netop det man kan, og så er det op til administrationen om personen skal udelukkes fra forummet, hvis de finder grunden gyldig. Jeg forstår sagtens frustrationen, for fanden hvor bliver der afsporet mange debatter med fnidder, jeg kan bare også godt se hvorfor det ikke fungerer hvis man kan blokere andres adgang til det offentlige rum. I hvert fald ikke så let som bare at trykke Ignorer Hvor galt det bliver når man kan styre det der skrives i debatter kan man se på FB hvor man kan gå ind og rette sit indlæg, selv om der er mange reaktioner på det. Pludselig fremstår reaktionerne latterlige eller totalt malplacerede. Ved godt det ikke er det samme som at kunne blokere andre fra at se ens indlæg, men for at anskueliggøre hvor mudret det hele bliver hvis alle kan ændre en tråds indhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 28. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Hvor galt det bliver når man kan styre det der skrives i debatter kan man se på FB hvor man kan gå ind og rette sit indlæg, selv om der er mange reaktioner på det. Pludselig fremstår reaktionerne latterlige eller totalt malplacerede. Ved godt det ikke er det samme som at kunne blokere andre fra at se ens indlæg, men for at anskueliggøre hvor mudret det hele bliver hvis alle kan ændre en tråds indhold. Nemlig. Jeg synes også at det er helt fair, at man kan ignorere en bruger. Det må man gøre præcis som man har lyst til, men ville have det meget ukomfortabelt med at kunne se i debatter, at en bruger som ikke kunne lide mig havde blokeret min adgang til at se deres bidrag i debatter jeg selv deltog i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg