Hop til indhold
Petter123

Annie - Aarhus

Recommended Posts

Da ingen herinde havde info på Annie, forsøgte jeg mig selv. 

Desværre var det ikke noget super oplevelse - og da slet ikke til prisen.

Jeg fandt ud af undervejs, at Annie også har en profil på Sugardaters, og kalder sig Missgood4you

Her links:

https://sugardaters.com/da/profile/b8Wg5KvkWE

https://annoncelight.dk/showad/316850

Hun lød sød og fornuftigt på mail. Vi aftale et besøg med sex og blow uden og kys. jeg søgte den intense sexoplevelse. 

Jeg mødte op hos hende, og hun så dejlig og fræk ud. 

Ingen tvivl om at hun er glædes pige og ikke sugarbabe. Af med tøjet og op i sengen. 

Hun ville gerne slikkes og det gjorde jeg gerne, men her kunne jeg fornemme, at der var noget galt. Lidt overgearet stønnen og efter noget tid tabte jeg interessen. kom op og forsøgte at kysse hende. Det ville hun ikke - det gjorde hun kun med kæresten.

Jeg bad om et blow. Det blev mest til rykken i banditten og en smule sut - igen med en masser stønneri. Ret hurtigt satte hun gummi på.

Og vi fik dyrket sex. Det var ok men meget amputeret uden kys og igen virkede hendes liderlighed ikke ægte. Især fordi hun faldt ud af rollen ind i mellem og talte helt normalt.

Hun havde fortalt at hun syntes det var frækt at blive sprøjtet i munden, så det forsøgte jeg som afslutning, men da ladningen kom flyttede hun meget bevidst hovedet så det meste landede på kinden og i håret. 

Lidt småsludder bagefter, og jeg stod på gaden 20 minutter senere. 

Jeg kommer ikke igen, da det slet ikke var den oplevelse, jeg var ude efter. 

NB. Jeg havde været i bad, børstet tænder, skyllet mund og spist tyggegummi en halv time før. 
Så jeg var præsentabel og fin, og hun havde set billede på forhånd.

Jeg gider ikke en masse kommentater om, hvad jeg kunne have gjort forkert osv. 

Jeg lavede en klar aftale med hende, og den overholdt hun ikke - men det blev først tydeligt, at vi var gået i gang. 

Havde jeg kendt hendes forbehold var jeg gået igen. 

Desuden - skriv selv til pigen, hvis i vil have priser, lokation osv. Kan kun sige at det var i Aarhus. 

God weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Petter123 skrev, den 28.5.2021 at 13:04:

Da ingen herinde havde info på Annie, forsøgte jeg mig selv. 

Desværre var det ikke noget super oplevelse - og da slet ikke til prisen.

Jeg fandt ud af undervejs, at Annie også har en profil på Sugardaters, og kalder sig Missgood4you

Her links:

https://sugardaters.com/da/profile/b8Wg5KvkWE

https://annoncelight.dk/showad/316850

Hun lød sød og fornuftigt på mail. Vi aftale et besøg med sex og blow uden og kys. jeg søgte den intense sexoplevelse. 

Jeg mødte op hos hende, og hun så dejlig og fræk ud. 

Ingen tvivl om at hun er glædes pige og ikke sugarbabe. Af med tøjet og op i sengen. 

Hun ville gerne slikkes og det gjorde jeg gerne, men her kunne jeg fornemme, at der var noget galt. Lidt overgearet stønnen og efter noget tid tabte jeg interessen. kom op og forsøgte at kysse hende. Det ville hun ikke - det gjorde hun kun med kæresten.

Jeg bad om et blow. Det blev mest til rykken i banditten og en smule sut - igen med en masser stønneri. Ret hurtigt satte hun gummi på.

Og vi fik dyrket sex. Det var ok men meget amputeret uden kys og igen virkede hendes liderlighed ikke ægte. Især fordi hun faldt ud af rollen ind i mellem og talte helt normalt.

Hun havde fortalt at hun syntes det var frækt at blive sprøjtet i munden, så det forsøgte jeg som afslutning, men da ladningen kom flyttede hun meget bevidst hovedet så det meste landede på kinden og i håret. 

Lidt småsludder bagefter, og jeg stod på gaden 20 minutter senere. 

Jeg kommer ikke igen, da det slet ikke var den oplevelse, jeg var ude efter. 

NB. Jeg havde været i bad, børstet tænder, skyllet mund og spist tyggegummi en halv time før. 
Så jeg var præsentabel og fin, og hun havde set billede på forhånd.

Jeg gider ikke en masse kommentater om, hvad jeg kunne have gjort forkert osv. 

Jeg lavede en klar aftale med hende, og den overholdt hun ikke - men det blev først tydeligt, at vi var gået i gang. 

Havde jeg kendt hendes forbehold var jeg gået igen. 

Desuden - skriv selv til pigen, hvis i vil have priser, lokation osv. Kan kun sige at det var i Aarhus. 

God weekend :-)

aldrig udlever dit billede. Det er en trend der skal stoppes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...