Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Husband

Min elskede drømme GP er tilbage, kan kun (måske) overgå af et EM til sommer. Bookede tid hos en glad Ariana der som vanligt var meget imødekommende  klar i sms kommunikationen. Valgte en time med massage til hende og GFE m superfransk. 

Hun tog imod med stort smil Nice to see you again og dejligt vådt kys. Hun bad mig spritte hænder og hev mig hurtigt i soveværelset smed kåben og lagde sin smukke meget petite og perfekte krop på sengen. Hun kiggede bagud med de smukkeste øjne og sagde(miss your massage). Jeg var hurtigt nøgen og kampklar (både her og der). Den krop gør mig så kåd og bare det at trække de olierede hænder hen over hver en plet på den. Bringer mig faretruende nær eksplosion, når hun så tydeligt selv nyder behandlingen understreget ved hendes onanere under agten. Behøver troldenn jo bare strejfe mit skepter med sin våde mund og tunge før den sprøjter voldsomt. Wow hvor har jeg sagnet denne bulgarske gudinde. Der var mere i posen orker ikke at berette mere det var fra øverste hylde All over. Ikke mindst hyggelig snak med denne drøm af en kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Husband

Ja det er hende Ariana-best-experience :). Pas på hende hun er en engel!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Først vil jeg gerne sige tak fordi du tog dig tid til at anmelde hende herinde.

Det sagt, kan folk så ikke snart begynde at sætte links ind fra starten når de skriver en anmeldelse, de sidste fem anmeldelser, jeg har læst, skal folk efterfølgende spørge eller selv gætte links til GP'erne, og det er bare besværligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej @Husband

Tak for anmeldelsen. Arianas annonce nævner ingen priser - hvad kostede den time dig? 

Var prisen inkl. superfransk, dansk og flere omgange? 

/Peto

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Husband
HrGrey skrev, 1 time siden:

Hvilken bydel/område?

Vesterbro nær vesterport st 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Husband
Dinosdk69 skrev, for 13 timer siden:

Husband...

Du har aldrig anmeldt andre... Siger det bare...

Hvad mener du med det 

Jeg bruger ikke andre gp'er end Ariana. Efter fantastiske oplevelser med hende for et halvt år siden. Hun gik lige i mit hjerte og jeg har kigget langt efter hende siden. Det hedder vist urealistisk gammelt romantisk fjols. Men lykkelig nu.... Svare bare... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi i går hos Ariana. Diskret lokation nær Vesterport på et apartment hotel - rent og nydeligt som forventet af et hotel værelse.

Havde lige 1000 på mig til 45 min incl. multicum,  som er vigtig for mig. Hun tilbød GFE for ekstra betaling, men da jeg ikke havde flere kontanter gav hun mig den oveni alligevel - som hun sagde; “I like you handsome” - fair nok det klager man ikke over ;) 

Superfransk/blowjob var noget mekanisk selvom hun gjorde et godt forsøg med god indlevelse og god øjenkontakt selvom de underlige briller drillende hende en del… det blev en noget kedelig adfærd for mig, da jeg godt kan lide dybe blowjob af GP men det hun altså ikke så god til desværre. Gag lyde og spyt var også begrænset.

Anyway, over til sex delen holdt jeg i den første omgang kun ganske få min. En stram og våd fisse fik mig til at komme hurtigt. 

Efter det obligatoriske small talk om COVID-19 forhold, var jeg hurtig klar igen. En hurtig omgang blowjob, også på med hætten igen. Denne gang fik jeg kommet godt igennem de forskellige stillinger og hun virket til at nyde det. Da jeg ved at komme tog jeg kondomet af og fik afleveret forsendelsen på i munden på hende og i ansigtet til stor tilfredsstillede for mig :) 

Vi fik talt lidt sammen også var tiden vist gået. Ud i bad med mig hvor jeg blev overrasket med endnu et blowjob i badet, det synes jeg var god service og bestemt en god oplevelse jeg ikke havde forventet. 

Jeg er derfor enig med Husband i at hun et godt valg! Kommer jeg igen? Ja måske, hvis Aisha GFE fortsat er på ferie/ingen respons. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...