Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Er der nogen der har besøgt Malua hos Pyssy Glores?

Passer alderen nogenlunde eller er som de fleste andre noget ældre?

https://70210026.dk/malua 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Malua flere gange, hun er en af de dejligste kvinder jeg har tilbragt tid sammen med, hun har været den frække pige man mødte til festen, hun har udlevet et par andre fantasier med mig. Hun er smuk, sød, intelligent og superdejlig på lagenet, så min absolutte anbefaling.

Desværre ligger hendes vagter i øjeblikket uheldigt for mig.

Og man spørger ikke om en dames alder, dårlig stil. Malua er ikke et ungt tøsebarn, men en kvinde og lad det blive ved det.

Venligst OT (der har ild i k..... efter Malua)

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Oldtimer har absolut en pointe i sit galante svar. Vi er dog alle (gæsterne) medlemmer her for at få hjælp til at læse de til tider kryptiske beskrivelser på hjemmesider og i annoncerne. 

Du kan godt justere alderen de sædvanlige ca. 10 år op. Malua ligger jo under for det samme som alle andre piger i branchen at vi gæster læser alderen ret kritisk. Hvis hun skrev den rigtige alder ville en stor del læse det som mindst 10år ældre dvs. i 50’erne!! Og der er Malia absolut ikke. 

Jeg er enig med Oldtimer i at Malua er en rigtig dejlig og lækker kvinde. 

Besøg hende - ha’ en god fornøjelse - og skriv om det her på siden :-)

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...