Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi Zani Thai i Roskilde (har tidligere heddet Mila) https://annoncelight.dk/showad/318766

Det var godt at se hende igen. Jeg har besøgt hende et par gange, når hun har været her. Jeg syntes hun er super sød og imødekommende og så har hun et rigtig behageligt væsen. En man bare holder af. 

Hun giver en rigtig god massage, lidt i den hårde ende, så er man til det, så kan hun bestemt også massere.  Ekstra delen var bestemt også god. Et par forskellige stillinger inden jeg kom. Bagefter et bad og lidt hyggesnak og hun fortalte, hun er her til på lørdag, så skal du besøge hende skal du nok snart komme ud af start hullerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 5 timer siden:

Jeg var en tur forbi Zani Thai i Roskilde (har tidligere heddet Mila) https://annoncelight.dk/showad/318766

Det var godt at se hende igen. Jeg har besøgt hende et par gange, når hun har været her. Jeg syntes hun er super sød og imødekommende og så har hun et rigtig behageligt væsen. En man bare holder af. 

Hun giver en rigtig god massage, lidt i den hårde ende, så er man til det, så kan hun bestemt også massere.  Ekstra delen var bestemt også god. Et par forskellige stillinger inden jeg kom. Bagefter et bad og lidt hyggesnak og hun fortalte, hun er her til på lørdag, så skal du besøge hende skal du nok snart komme ud af start hullerne

Tak for anmeldelse. Hvad kostede din oplevelse med hende og var det en halv eller hel time?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 3 timer siden:

Tak for anmeldelse. Hvad kostede din oplevelse med hende og var det en halv eller hel time?

Det var en hel time og det er standard pris for 1500 for en time og 1000 for en halv time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...