Altialti 0 Skrevet 27. Maj, 2021 Hej. Jeg har en veninde fra Rumænien, som gerne vil arbejde på en klinik. Hvordan kommer hun i gang. Skal man bare ringe til en klinik og spørge eller hvordan? Mvh. Justin Case Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 27. Maj, 2021 Det tænker jeg er et godt udgangspunkt, jeg har lagt mærke til at nogle af de etablerede steder nogle gange søger piger på deres hjemmeside, og det værste man kan få for at spørge er vel et nej tak.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18099 Skrevet 27. Maj, 2021 Det i hvertfald en rigtig god idé.. Sådan startede jeg.. Og lige nu ved jeg at flere steder mangler piger så der er god chance for at de har en ledig plads.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altialti 0 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden: Det i hvertfald en rigtig god idé.. Sådan startede jeg.. Og lige nu ved jeg at flere steder mangler piger så der er god chance for at de har en ledig plads.. Okay, mange tak for hurtigt svar. Hvordan foregår det sådan rent praktisk? Går ud fra at man betaler for at benytte lokalerne? Men er det periodevis eller pr dag/vagt? På forhånd tak Og beklager hvis jeg spørger dumt, men jeg aner ikke en dyt om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 27. Maj, 2021 Altialti skrev, 1 time siden: Hej. Jeg har en veninde fra Rumænien, som gerne vil arbejde på en klinik. Hvordan kommer hun i gang. Skal man bare ringe til en klinik og spørge eller hvordan? Mvh. Justin Case Har hun opholdstilladelse? Hvis ikke så vanker der bøder til bordel mutter …. Samt et evigt besøg af politiet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altialti 0 Skrevet 27. Maj, 2021 Danskeblondeemma skrev, for 1 minut siden: Har hun opholdstilladelse? Hvis ikke så vanker der bøder til bordel mutter …. Samt et evigt besøg af politiet Ingen anelse. Men skal man have det, når man kommer fra et EU land? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18099 Skrevet 27. Maj, 2021 (edited) Altialti skrev, for 39 minutter siden: Okay, mange tak for hurtigt svar. Hvordan foregår det sådan rent praktisk? Går ud fra at man betaler for at benytte lokalerne? Men er det periodevis eller pr dag/vagt? På forhånd tak Og beklager hvis jeg spørger dumt, men jeg aner ikke en dyt om det Man betaler som regel et fastsat beløb (her har romantica gode forhold dog ved jeg ikke om de tager imod udenlandske piger i øjeblikket) pr vagt.. Man afregner når vagten slutter.. Hvis man kommer fra et EU land skal man vist ikke have opholds eller arbejdstilladelse.. Men det en god idé at sætte sig ind i det helt præcist inden man ringer rundt.. Det er den bedste måde at få svar på.. Altså ved at spørge.. Disclaimer så har jeg ikke nogen interesse i romantica eller noget lignende på trods af navnet.. Jeg startede bare selv ud dernede og har været glad for jeg havde min debut der.. Redigeret 27. Maj, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 27. Maj, 2021 Altialti skrev, for 1 time siden: Hej. Jeg har en veninde fra Rumænien, som gerne vil arbejde på en klinik. Hvordan kommer hun i gang. Skal man bare ringe til en klinik og spørge eller hvordan? Mvh. Justin Case Det var måske idé af skrive hvor i landet hun søger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altialti 0 Skrevet 27. Maj, 2021 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Man betaler som regel et fastsat beløb (her har romantica gode forhold dog ved jeg ikke om de tager imod udenlandske piger i øjeblikket) pr vagt.. Man afregner når vagten slutter.. Hvis man kommer fra et EU land skal man vist ikke have opholds eller arbejdstilladelse.. Men det en god idé at sætte sig ind i det helt præcist inden man ringer rundt.. Det er den bedste måde at få svar på.. Altså ved at spørge.. Super. 1000 tak for svar. Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altialti 0 Skrevet 27. Maj, 2021 TheVoice skrev, Lige nu: Det var måske idé af skrive hvor i landet hun søger. Ok. Det var nu bare generelt. Tænkte at Det var nogenlunde det samme over hele landet. Men det er i Århus Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18099 Skrevet 27. Maj, 2021 Altialti skrev, for 49 minutter siden: Ok. Det var nu bare generelt. Tænkte at Det var nogenlunde det samme over hele landet. Men det er i Århus Vh Det faktisk ikke helt forkert det som han spørger om fordi der er knap så mange klinikker i Jylland som i hovedstadsområdet.. Så det er ikke helt urelevant.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 408 Skrevet 28. Maj, 2021 Altialti skrev, for 6 timer siden: Ingen anelse. Men skal man have det, når man kommer fra et EU land? Ja, du skal have et EU-opholdsdokument, Hvis du kommer fra et EU land, må man arbejde i landet i 3 måneder, men såfremt du planlægger at være her længere, skal du registreres. Se denne side, hvor det meste fremgår (findes også på engelsk) HUSK registrering skal laves indenfor 30 dage fra ankomst. https://www.nyidanmark.dk/da jeg har flere italienere der kommer erhvervsmæssigt, og det er samme rumle hver gang. først, udlændningstyrelse, for at registrere din ankomst, og få tilddelt CPR nummer. så kommunen, for at registrere din adresse, og få NemID. herefter går tingene nemt :) du skal dog medbringe, ansættelseskontrakt, samt lejekontrakt på lejemål, hvilket jeg fornemmer kan give udfordringer i denne situation. held og lykke :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18099 Skrevet 28. Maj, 2021 Dkm skrev, for 2 timer siden: Ja, du skal have et EU-opholdsdokument, Hvis du kommer fra et EU land, må man arbejde i landet i 3 måneder, men såfremt du planlægger at være her længere, skal du registreres. Se denne side, hvor det meste fremgår (findes også på engelsk) HUSK registrering skal laves indenfor 30 dage fra ankomst. https://www.nyidanmark.dk/da jeg har flere italienere der kommer erhvervsmæssigt, og det er samme rumle hver gang. først, udlændningstyrelse, for at registrere din ankomst, og få tilddelt CPR nummer. så kommunen, for at registrere din adresse, og få NemID. herefter går tingene nemt du skal dog medbringe, ansættelseskontrakt, samt lejekontrakt på lejemål, hvilket jeg fornemmer kan give udfordringer i denne situation. held og lykke Men det da 3 måneder af gangen ikke.? Hun kan vel bare tage hjem i nogle uger eller så noget og så vende tilbage ikke.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 28. Maj, 2021 https://www.borger.dk/udlaendinge-i-danmark/ret-til-at-opholde-sig-i-danmark/borgere-fra-et-eu-eoes-land Her kan du finde reglerne for ophold og forlængelse af ophold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altialti 0 Skrevet 28. Maj, 2021 Dkm skrev, for 17 timer siden: Ja, du skal have et EU-opholdsdokument, Hvis du kommer fra et EU land, må man arbejde i landet i 3 måneder, men såfremt du planlægger at være her længere, skal du registreres. Se denne side, hvor det meste fremgår (findes også på engelsk) HUSK registrering skal laves indenfor 30 dage fra ankomst. https://www.nyidanmark.dk/da jeg har flere italienere der kommer erhvervsmæssigt, og det er samme rumle hver gang. først, udlændningstyrelse, for at registrere din ankomst, og få tilddelt CPR nummer. så kommunen, for at registrere din adresse, og få NemID. herefter går tingene nemt du skal dog medbringe, ansættelseskontrakt, samt lejekontrakt på lejemål, hvilket jeg fornemmer kan give udfordringer i denne situation. held og lykke Fedt mand 1000 tak Vh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg