Hop til indhold

Stedet i vest Himmerland tæt på Farsø

Featured Replies

Skrevet

Vil høre om nogen har hørt dårligt som godt om stedet i vest Himmerland? Modtager gerne både posigtiv og negativ respons

Skrevet
Sjmikkel skrev, for 9 minutter siden:

Vil høre om nogen har hørt dårligt som godt om stedet i vest Himmerland? Modtager gerne både posigtiv og negativ respons

Øhhhh nu er vest Himmerland et større område. Hvad har du da hørt.?

Skrevet

Ja hører også gerne lige med og vil edenligt gerne vide hvor det er, da jeg ikke syntes at se nogle announcer for et sted der nogen steder.

Skrevet

Stedet i vest Himmerland. Er et sted li uden for Farsø. Hvor der kun er mulighed for danske piger

Skrevet
Sjmikkel skrev, for 20 minutter siden:

Stedet i vest Himmerland. Er et sted li uden for Farsø. Hvor der kun er mulighed for danske piger

Det har jeg aldrig hørt, er kommet meget på Viborgvej 119 hos Anne,men hun er pist væk

fortæl fortæl

Skrevet
Sjmikkel skrev, for 34 minutter siden:

Jamen har du et link eller lign. til os så vi alle kan være med på hvor dette sted er/hvem man skulle kunne møde der

Skrevet

Der er ingen piger lige nu. Men håber jeg meget på det snart kommer igen

• 2 weeks later...
Skrevet

Nu var Anne jo ikke dansk, men Thailandske men hun var super, skam hun ikke er der mere, for hun yde en virklig god service,

Skrevet

En af de mest mærkelige tråde jeg har set på de sidste – der er jo intet konkret overhovedet – kun nogle vage hentydninger :huh::P

Trådstarter har oven i købet registeret sig som massageklinik, i et indlæg skriver at han håber der kommer piger snart – øhh – er han i gang med at starte noget op og savner forhåndsomtale ;)

Super – det er jo altid godt at ha' noget af grine af :P

PS. For nogle år siden var der vist et sted i Gedsted som ligger tæt på Farsø.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.