Hop til indhold
Mr1time

18 nye piger i Odense på 3 tlf.nr.

Recommended Posts

Naughty Lissy's billeder er ægte. Så det er højt sandsynligt hende der har oprettet de falske profiler med hendes mobilnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville gerne møde Sweet Sonya, da jeg synes hun er ser super dejlig ud, men hun ber om selfie. Har haft kontakt til 3 forskellige i dag som alle vil have et selfie og det er jeg ikke glad for at sende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske det er et stort "selskab" som står bag pigerne og står for kontakten til mænd. Hvorfor de så gerne vil have selfies er dybt betænkeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 21 minutter siden:

Naughty Lissy's billeder er ægte. Så det er højt sandsynligt hende der har oprettet de falske profiler med hendes mobilnummer.

Jeg prøvede faktisk at kontakte Naughty Lissy i dag, men hun (eller den der nu engang står bag telefonen) krævede et selfie - hvilket jeg ikke vil sende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne det måske tænkes, at en teledame, pimp eller anden person styrer/hjælper alle pigerne.  Det kunne vel også tænkes at pigerne deler et eller flere steder. ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
herigen skrev, for 2 timer siden:

Jeg prøvede faktisk at kontakte Naughty Lissy i dag, men hun (eller den der nu engang står bag telefonen) krævede et selfie - hvilket jeg ikke vil sende. 

Hun spurgte ikke om selfie da jeg sendte hende sms. Dog vil jeg aldrig sende selfies hvis vedkommende kræver et, især da der er så mange falske profiler i omløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
herigen skrev, for 2 timer siden:

Jeg prøvede faktisk at kontakte Naughty Lissy i dag, men hun (eller den der nu engang står bag telefonen) krævede et selfie - hvilket jeg ikke vil sende. 

Prøv så at spørge om hun lige kan sende en selfie til dig, gerne med en avis eller lign. Og lov at så skal du nok sende en bagefter. Jeg er helt sikker på at hun ikke sender til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg et dybt skuffet, dette sted har altid leveret top oplevelser for mig - altid den rigtige pige.

Men det ser ud til at være slut..

Så må man jo finde et andet bageri<_<

 

Btw. Jeg har aldrig skulle sende selfie:ph34r:

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg

In another thread, someone has already written that some girls don't speak English there. Can you imagine that sometimes it's difficult to pick up one phone because of the number of messages at one profile? Even when you use a translator in SMS, it can't be used during phone calls. With many profiles is impossible to handle one phone by working girl. There are a few girls who have many profiles, and their work manages the alfons, it's impossible to be with the client and receive the phone in same time. Sutener lady is to facilitate with the same number in many profiles, and why girls have to talk and write with clients when the alfons lady is supposedly a British and knows your language better than Foreign.

As @Sexy.Sara wrote .... someone is doing good business with a girls factory, an attractive price of 1000 per hour, which is unfair competition and many ads on every erotic portal with photos stolen from Instagram or Russian pages. There you don't need a lot to get attention, like just here on Eroguide on the forum. Someone will come without reading reviews; someone won't come because read already; someone else will come out of curiosity between good and bad reviews. Most clients don't leave the girl who has fake photos, because the girl is similar; because they rode over an hour and don' t want to waste it and in the same time they are horny. And business goes on in a place where communal apartments (Almennyttig Bboligselskab) are rented. Other people still are in waiting list to get such an apartment (the price in Odense for 75 sq m in this location is just over 3500dkk). Neighbors don't complain, because they also waited in line for their flat.

Theme for sending photos. Such alfons lady realizes that as employers from communne / migration / police / tax office will visit, girls who don't speak  English / Danish, won't  take full responsibility and will send services to the "Menager". "Menager" will lose cheap apartment. It's hard for the girl to pay VAT and income tax with 500 dkk per hour and register a company without knowing a language. You send a photo = The girl looks out the window or you are you, and are you alone. Only you with confirmed look can enter and know the house number and floor. A public employee in the above-mentioned sectors will have a problem with this, some of them you can find in internet. If you didn't need photo confirmation, it's possible that you have a registered number with your name and surname and pimp lady can find your photo in Social Media.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...