Hop til indhold
Guest Aalborg

Thai Massage, Vesterbrogade 6 kld, 9400 Nørresundby

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle sammen.

I dag var jeg efter en længere pause igen på besøg hos Anne på adressen. :lol::lol:

Hun yder en udmærket massage, der er en blanding af Thai-/oliemassage til kr. 300 pr/time. Ekstra ydelser kan fås for + 300 for HJ, + 500 for BJ og + 900 for fuld pakke, men den kan formentlig godt handles lidt ned. Det har jeg da gjort tidligere.

Anne er en sød og køn pige, der taler udmærket dansk :P

Ofte har hun en veninde på stedet.

Kan ikke finde en hjemmeside eller lign. og hun annoncerer heller ikke i EB, men hendes telefon er: 5115 8853.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej alle sammen.

I dag var jeg efter en længere pause igen på besøg hos Anne på adressen. :lol::lol:

Hun yder en udmærket massage, der er en blanding af Thai-/oliemassage til kr. 300 pr/time. Ekstra ydelser kan fås for + 300 for HJ, + 500 for BJ og + 900 for fuld pakke, men den kan formentlig godt handles lidt ned. Det har jeg da gjort tidligere.

Anne er en sød og køn pige, der taler udmærket dansk :P

Ofte har hun en veninde på stedet.

Kan ikke finde en hjemmeside eller lign. og hun annoncerer heller ikke i EB, men hendes telefon er: 5015 8853

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...