Hop til indhold
Gungner

Optasia første besøg

Recommended Posts

Så har jeg været på Optasia.

Det hele begyndte med at en kollege for nogle dage siden fik mig lokket med ind i et mosjencenter.

Her gik vi og løftede på en masse støbejernsvægte og forskellige toturinstrumenter, det var værre end at arbejde. Det viste sig at det blev meget værre dagene efter, jeg var øm i hele kroppen, så jeg gik ind på composteren for at google et sted med noget massage.

Der var mange steder; men jeg faldt for et sted, Optasia i Hamburg. Det er jo lidt langt derned; men så kan man jo lige dreje ind hos Fleggård når man kommer forbi. Med den vejrmelding må man jo sørge for at holde ølbeholdningen på et højt niveau. Optasia skrev at der både var mad og drikke med i prisen, whirlpool og sauna var der også.

Cortinaen blev gasset op og det gik sydover.

I receptionen fik jeg udleveret et håndklæde og et par badetøfler og fik besked på at gå i bad.

Håndklædet blev viklet om som lændeklæde, nu var jeg klar til at blive masseret af en stor bredskuldret massør i bar overkrop. I næste rum fik jeg lidt af et chok, i stedet for massagebriks og massør var der en bar og nogle sofaer og der blev spillet udenbys musik. Fordelt i sofaerne sad der en halv snes unge damer. De må have vasket deres tøj på et forkert program, deres tøj var krympet noget, specielt skørterne. :o

To af damerne vinkede mig over til sig og jeg satte mig mellem dem i sofaen, de var meget søde nussede mig lidt i nakken og strøg mig over armen, nye lande nye skikke.

Så spurgte jeg om hvor man fik massage. Pigerne snakkede sammen på et sprog jeg ikke forstod, det var nærmest som finsk, bare sværere at forstå.

Pigerne sagde kom, tog mig i hånden og vi gik op at trappen til massagerummet.

Rummet havde ingen dør og der var en stor seng midt i lokalet. Pigerne gav mig besked på at lægge mig på ryggen i sengen. Hende der stod for enden af sengen tog sin BH. af det var åbenbart hende der skulle massere, den anden var med som andstandsdame.

Næsten før jeg havde fået nydt synet af massøsen klaskede anstandsdamen sine bryster i mit ansigt så jeg ikke kunne se noget, jeg fik nu et smugkik alligevel.

Massøsen tog lille Gungner i sin mund og begyndte at hive i den, nærmest som en solsort der hiver en regnorm op af plænen. Tak skæbne, hvad foregår her tænkte jeg; men så opdagede andstandsdamen at jeg smugkikkede og satte sig med bar røv over mit ansigt. Det er den mest uanstændige anstandsdame jeg har oplevet. :oops:

Nu kunne jeg hverken høre eller se og jeg kunne heller ikke få luft. Heldigvis så massøsen det og begyndte på kunstigt åndedræt. Mund til mund metoden var jo udelukket så det blev mund til snabel.

Lille Gungner rejste sig i fuld størrelse for at være med, dette gjorde indblæsningerne umulige og massøren gik over til hjertemassage, det nyttede ikke at massere på brystkassen da alt blodet var rendt ned lille Gungner. Hun krængede et futteral over den lille og satte sig op på ham og pumpede løs.

Jeg kunne bevæge tungen lidt og ved at kildre andstandsdamen fik jeg hende til at flytte på sig.

Hjertemassage er et hårdt arbejde, massøsen var helt flad til sidst, så hun bad mig om jeg ville pumpe hende, hun vendte bagdelen til og jeg pumpede løs med lille Gungner.

Nu blandede andstandsdamen sig, hun ville også pumpes. Typisk kvindearbejdsplads, er der en der får noget skal de andre også ha, elers bliver der jalousi. Til sidst brækkede lille Gungner sig og jeg beklagede at var kommet til at svine deres futteral, de grinede og sagde at de havde masser.

Efter denne herlige nærdødsoplevelse, blev jeg sendt i bad af pigerne.

Nu trængte jeg til noget væske i baren, jeg havde ikke siddet der særlig lang tid før en pige kom og satte sig. Hun spurgte om jeg ville med ovenpå, nej tak svarede jeg, jeg vil egentlig en tur i saunaen.

Fint, så tar jeg med. Der var åbenbart kun en sauna til både hopper og hingster.

Vi satte os ind, hun var helt nøgen så det måtte jeg jo også være. Skik følge eller land fly, som man siger.

Damen satte sig på bænken over mig og begyndte at massere min nakke, endelig noget af det jeg var kommet efter.

Hun blev nød til at gå nu, hun skulle til et eller andet vigtigt.

Der blev kedeligt i saunaen alene, så jeg gik ud og tog et bad.

Netop som jeg havde tørret mig ringede der en klokke inde fra baren. En lokalrunde, gratis øl smager bedst; men inden jeg nåede ind til baren, havde en dame grebet fat i lille Gungner og slæbte mig ind i et rum med en kæmpe seng hvor jeg skulle lægge mig på ryggen. Igen fik jeg et par bryster i hovedet og en begyndte at massere lille Gungner alt imens en tredie pige strøg mine ben, ganske behageligt må jeg sige. Igen fik jeg et futteral på og en pige pumpede løs.

Da brysterne blev fjernet fra mit ansigt så jeg at der var masser af damer og to andre fyre i sengen.

Hvad var nu det for noget? :shock:

De to andre fyre gik og her lå jeg i en seng med tolv unge damer; tolv misser og fireogtyve bryster, jeg havde det som Jeppe i baronens seng. Lille Gungner var ikke enig, han var rædselsslagen, kravlede ind i sig selv og forsøgte at gemme sig.

Efter endnu et bad, sammen med nogle af damerne gik jeg ind i baren igen.

Mens jeg nød en kop kaffe kom en pige hen og holdt mig med selskab. Det varede ikke længe inden hun greb ind under håndklædet og begyndte at massere lidt på lille Gungner, han var dog stadig skræmt. Jeg begyndte at få det indtryk at damerne var mere interesseret i lille Gungner end i store Gungner. Efter en halv times tid mente damen at vi skulle gå op for os selv, hvad vi så gjorde.

Nu var det efterhånden gået op for mig at massage ikke betyder det samme på Tysk og Dansk.

Vi endte i et rum med et forhæng for døren og en stor seng, her lagde vi os og lavede en masse latterlige bevægelser.

Efter et bad kørte jeg nordpå, jeg skulle jo nå grænsen før Fleggård lukker ellers var der jo ingen økonomi i turen.

Næste morgen så jeg min nabo Knud ude i haven, Knud er missionsk, vi kalder ham Knud den hellige.

Da jeg stadig var øm efter vægttræningen bad jeg knud om at hjælpe med at tømme cortinaen.

Han gjorde store øjne da han så seksten kasser 0.5 l elefantøl. Da vi havde fået provianten ind stillede vi os ned bag haveskuret for at få en øl, her står vi for at Ellinor Knuds kone ikke kan se os. Ellinor har et temmeligt anstrengt forhold til alkohol, bortset fra altervin.

Knud fik store øjne og blev tavs :? da jeg berettede om min tur, jeg har heller aldrig set ham drikke en øl så hurtigt og han bad om en til.

Knud har været arbejdsløs i lang tid, så jeg mente at der var et job til ham på Opasia. Flere gange havde jeg hørt tale om en missionærstilling, det måtte da være noget for ham. De trænger da også til at få rettet lidt op på moralen hvad angår påklædning og opførsel.

Jeg beklager hvis der er stavefejl, jeg har ikke tid til at læse korrektur, der er kokassebingo henne på stadion om en halv time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ha, ha.. fed måde at skrive en anmeldelse på!!! Og lyder til du har haft en fornøjelig tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, svende.

Se min rigtige anmeldelse under Optasia et nyt hold piger.

Dette er en [*]skrøne jeg fandt på i bilen på vej hjem fra Optasia

Den er skrevet for underholdningens skyld. Lidt inspireret af Borende-X beretning fra plejehjemmet.

:lol:

[*]En skrøne er en historie hvor man blander sandhed og løgn hvor det så er op til en selv at vurdere hvad der er hvad.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Tak for de positive tilbagemeldinger.

Adressen er ikke opasia men lovegirlshh.de

Jeg har egentlig undret mig over at de missionske ser det som en synd at drikke alkohol, når man så skal have syndsforladelse skal man op til alteret og drikke vin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for Link Gungner.. det ser mere rigtigt ud.... tænkte at camouflagen som alm swingerklub i det tidligere link, var lidt i tråd med thaiklinikker, hvor der jo sandelig heller ikke foregår noget frækt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Tak for de positive tilbagemeldinger.

Adressen er ikke opasia men lovegirlshh.de

Jeg har egentlig undret mig over at de missionske ser det som en synd at drikke alkohol, når man så skal have syndsforladelse skal man op til alteret og drikke vin.

Det fungerer nu udmærket med: http://www.club-optasia.de/

Ellers er det ofte en ide at søge på adressen alene - dvs. f.eks.: Kronsaalsweg 78 - på den måde fremkommer der ofte nogle anderledes søgeresultater uden alt for megen reklameguiding - f.eks.:

http://www.kontakt24.de/privates_modell ... livia.html :D

Men vær opmærksom på at der er forskel på det der foregår i forhuset http://www.herrin-jessy-hamburg.com/649 ... index.html og det der foregår i baghuset :mrgreen:

Men der kan selvfølgelig godt være nogen der efter en glad aften i baghuset trænger til at blive sat på plads i forhuset :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...