Hop til indhold

Elisa / Denysa

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/319474

https://annoncelight.dk/showad/304708

Det er samme pige på de to profiler ligner mest Denysa profilen plus et par år. 
Har besøgt hende 2 gange. 1 gang var sådan nogenlunde hun var lidt træt og uoplagte men hun prøvede og det blev en ok tur. 
2 gang fik hun flere penge og havde regnet med der ville være mere liv i hende men det var bestemt ikke tilfældet. 
Først startede hun ud med kun at smide toppen og rive lidt i banditten til den var klar så kondom på også igang med at sutte sagde efter et stykke tid nu ville jeg knalde med hun havde tænk at jeg skulle afslutte ved blowjob, blev lidt irriteret og sagde det var ikke hvad vi aftalte, efter lidt frem og tilbage smed hun resten af tøjet og tømte så en flaske glide creme ned i fissen og resten på banditten og ikke nok med det holdte hun hånden om min pik og sagde jeg ikke måtte stikke den længere ind den det, må ikke røre patterne mm. med div. Udfordringer er det ved at lykkes mig at komme men ca. 30sekunder inden trække hun den ud og siger jeg ikke må komme oppe i hende, endnu et irritations moment og jeg siger det tager længere tid for mig at komme hvis du tager den ud hele tiden, kom til sidst og hun tager den straks ud klimaks forsvinder. 
Hvis du er du har en stor pik hold dig væk og hvis hun ser træt ud kør igen. Brug heller pengene på en fart bøde så har du da haft det lidt sjovt.

Skrevet
  • Author

Billeder på hendes profil er skiftet ud så falske billeder eller meget gamle billeder. 

• 3 weeks later...
Skrevet

tak for advarslen, havde ellers lyst til at besøge her. Hvordan ser hun overhovedet ud i virkeligheden i forhold til de billeder?

Skrevet

Har også haft en lidt dårlig oplevelse med hende

ikke en jeg vil besøge igen

der vil altid være nitter imellem

• 3 months later...
Skrevet
babezaremyreligion skrev, for 25 minutter siden:

Ja, det er vildt, og især når man er træt og uoplagt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.