Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var lige efter nytår i år … Det startede godt da jeg kom ind , hun var så venlig og snaksaglig , indtil man har betalt og det sjove gik igang .. Skiftede hun pludselig indstilling , og som om vi skulle blive færdig og hun ikke gad mere .. Købte 45 min dengang , stod på gaden efter 25 min…

SÅ kan sagtens tilslutte mig dit skriv 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ufatteligt som folk oplever hende vidt forskelligt. Mange som værende rigtigt ringe som I to beskriver men også en del der er helt oppe at ringe - mig selv inclusiv. Fælles for alle er vist de er enige om hun er utrolig smuk, men forstår sgu godt hvis mange ikke "tør" prøve at besøge hende med de meget spredte anmeldelser,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dior fik troværdige positive anmeldelser for 3-4 år siden, efterfølgende har troværdige anmeldelser været negative !

Del dette indlæg

Link til indlæg
John61 skrev, for 4 timer siden:

Dior fik troværdige positive anmeldelser for 3-4 år siden, efterfølgende har troværdige anmeldelser været negative !

Det har du i det store hele nok desværre ret i. Men hendes dårlige ry må sgu da sprede sig så folk holder sig væk. Kan altså ikke forestille mig der er nogen der besøger hende KUN fordi hun er utrolig smuk og så lader sig til takke med en omgang sex der er dårligere end middelmådig. Selvom jeg har haft en rigtig god oplevelse med hende kommer jeg ikke igen. Gider ikke tage chancen og så måske gå derfra med en dårlig oplevelse rigere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 15 minutter siden:

Det har du i det store hele nok desværre ret i. Men hendes dårlige ry må sgu da sprede sig så folk holder sig væk. Kan altså ikke forestille mig der er nogen der besøger hende KUN fordi hun er utrolig smuk og så lader sig til takke med en omgang sex der er dårligere end middelmådig. Selvom jeg har haft en rigtig god oplevelse med hende kommer jeg ikke igen. Gider ikke tage chancen og så måske gå derfra med en dårlig oplevelse rigere.

Det er stadig en meget lille procentdel af gæster der ved at stedet findes. Der er også gæster der ikke gider læse pigernes annoncer, de ser hvor pigen holder til +billeder + mobilnummer. Der ved kommer de ikke ind på EG. 

Og jo jeg syntes stadig jeg kan læse i div tråde, at for en del af mændene, så er første prioritet at hun er lækker og dernæst servicen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 5 timer siden:

Og jo jeg syntes stadig jeg kan læse i div tråde, at for en del af mændene, så er første prioritet at hun er lækker og dernæst servicen.

Jamen så er hun jo et klart valg. Hun ligger helt sikkert i top 10 - måske endda i top 3 over flotteste gp'er jeg har mødt. I hvert fald i mine øjne. :P

Jeg har det lidt modsat. Det gør ikke noget at pigen ikke er som taget ud af Vogue - bare hun er sød og behagelig og leverer en god service.

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 9 timer siden:

Jamen så er hun jo et klart valg. Hun ligger helt sikkert i top 10 - måske endda i top 3 over flotteste gp'er jeg har mødt. I hvert fald i mine øjne. :P

Jeg har det lidt modsat. Det gør ikke noget at pigen ikke er som taget ud af Vogue - bare hun er sød og behagelig og leverer en god service.

Helt enig @22 cm and thick og mindes stadig min oplevelse med Dior i top -  vild/fræk direkte kort efter jeg hentede hende i egen bil til outcall havde hun fisket banditten frem og suttede løs med bagdel i vejret på passegerside bundløs i første lyskryds! - så hun får lige et par ekstra ord… sød = ja da / behagelig = ja da / god service = ja for fanden / lækker = jeps / fræk og intens = jow jow TOP

too bad jeg ikke har mulighed, ellers kunne et gensyn have været lækkert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...