Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Endelig er der nogle Thai damer der yder anal ! 

Er der nogle af jer der har prøvet anal med en af de 2 piger, og evt har nogle oplevelser de vil dele inden jeg sætter kursen mod Hillerød? 

Skrevet
Ledelsen skrev, for 1 minut siden:

Endelig er der nogle Thai damer der yder anal ! 

Er der nogle af jer der har prøvet anal med en af de 2 piger, og evt har nogle oplevelser de vil dele inden jeg sætter kursen mod Hillerød? 

Opdater lige din post med link til deres side. Vi har ingen ide om hvem du mener.

Skrevet

Har lige prøvet Rose til hele pakken med oral, vaginal og analt til hende og Jab Krasai til mig. Hun er dejlig, ret store bryster og charmerende - kan anbefales.

Skrevet

De er sparsomme med priser som de fleste andre, så vil du fortælle hvad prisen er inkl anal på stedet

Skrevet

Det plejer at koste 1300 for en time - men jeg gav nu 1500 for en halv med Rose - men det var så også "med det hele"

Skrevet
morfar1 skrev, den 27.5.2021 at 14:08:

Det plejer at koste 1300 for en time - men jeg gav nu 1500 for en halv med Rose - men det var så også "med det hele"

Hej Morfar har du forsøgt dig med BeeBee?
Andre der har ? Evt en trekant?

Redigeret af CykkelMyg
Fejl i tekst

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.