Petermann 33 Skrevet 26. Maj, 2021 Hej jeg skulle en tur til Tyskland på vej hjem tog jeg ind på sønderborgvej 7 Kruså. JaJa var kommet ud af coronahi jeg fik en god gang massage med mere hun var i god form så jeg kommer igen når jeg skal på arbejde i Sønderjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1059 Skrevet 27. Maj, 2021 Var det dette sted du besøgte? https://annoncelight.dk/showad/197779 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 27. Maj, 2021 Ja det var dette sted det er en gamle annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 21. Juni, 2021 Hej igår kørte jeg til Sønderjylland da jeg skal arbejde der i denne uge så kørte jeg i på sønderborgvej 7 Kruså. Nataya var der fik en god gang massage og hun fortalte at hun starter op i denne uge med sportsmassage fra kl 10 til 22 hver dag. Nu kan jeg arbejde jeg besøger Nataya ingen når jeg skal på arbejde i Sønderjylland. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 33 Skrevet 23. Juni, 2021 SygLilleAbe skrev, for 7 timer siden: Er hun tilbage?? Ja det er hun og er startet op med at arbejde i denne uge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
svensker 1 Skrevet 4. Juli, 2021 Er der mulighed for FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg