Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle 

Har I set Mimi er tilbage hos hendes søster i Aarhus? Nogen der har været og besøge hende endnu? Skriv evt PB, ved diskretion.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
mrboobsnow skrev, for 57 minutter siden:

Hvilken Mimi taler vi om? 

Ja, det ville være rart med et Link.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldfinger skrev, 1 time siden:

Forhåbentlig får hun justeret priserne efter Århus-niveau, der er noget lavere end det man kunne møde i sin tid i Silkeborg.

Hmm 

Smiler stadigvæk af mig selv Jeg betalte engang 800 kr. for ingenting i Silkeborg. Der var dog 3 piger der så min bare røv. Kommer nok ikke til at se mere til hende. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jeg besøgte hende for før nedlukning, måske December omkring Stjerner på Randersvej og takker nej til hj, så nøjes med 1 times massage til 500,-  kommer ikke igen hhv:huh:

Nåh-ja jeg er absolut ikke interesseret i hj, derfor No go 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Horseman skrev, den 30.5.2021 at 12:38:

Mimi i Horsens tilbyder flere ydelser og til en anden pris

Host, det er vist et fortolkningsspørgsmål ;) Begge tilbyder stort set det samme, forskellen er at hos Mimi i Horsens, kan du opnå det hele ved første besøg. Mimi i Aarhus skal du besøge adskillige gange, inden der bliver lukket helt op for godteposen.

Ingen af dem tilbyder analt og du kommer langt for de typiske kr. 1000-1200 . Mimi i Horsens kender klokken meget bedre end den anden, så husk at hjælpe Mimi i Aarhus med at holde styr på viserne på uret :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 2 timer siden:

Host, det er vist et fortolkningsspørgsmål ;) Begge tilbyder stort set det samme, forskellen er at hos Mimi i Horsens, kan du opnå det hele ved første besøg. Mimi i Aarhus skal du besøge adskillige gange, inden der bliver lukket helt op for godteposen.

Ingen af dem tilbyder analt og du kommer langt for de typiske kr. 1000-1200 . Mimi i Horsens kender klokken meget bedre end den anden, så husk at hjælpe Mimi i Aarhus med at holde styr på viserne på uret :D

Har du fået fp ved Mimi i Aarhus? 

Skriv gerne lige PB til mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, den 13.6.2021 at 21:56:

Har du fået fp ved Mimi i Aarhus? 

Skriv gerne lige PB til mig..

Mimi er glad for diskretion, derfor læs mit skriv igen og brug lidt tekst analyse. Så har du svaret sort på hvidt, god fornøjelse.

I thaiverdenen er diskretion en æressag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 11 timer siden:

Mimi er glad for diskretion, derfor læs mit skriv igen og brug lidt tekst analyse. Så har du svaret sort på hvidt, god fornøjelse.

I thaiverdenen er diskretion en æressag.

Hmm, jeg forstår udmærket hvad du skriver. Men er måske bare ikke helt overbevist. Kender en del der har været hos Mimi og aldrig fået mere end hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 3 timer siden:

Hmm, jeg forstår udmærket hvad du skriver. Men er måske bare ikke helt overbevist. Kender en del der har været hos Mimi og aldrig fået mere end hj. 

:) Bare iorden, har intet problem med at du ikke er overbevist. Både du og jeg ved at massørerne ikke behandler kunderne ens.

Du kender en del, betyder det at du ikke selv har besøgt hende ?

Ville have været på noget thai i dag, men alt for varmt til sexy time nu. Nøjes med noget take away Pad Thai:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 2 timer siden:

:) Bare iorden, har intet problem med at du ikke er overbevist. Både du og jeg ved at massørerne ikke behandler kunderne ens.

Du kender en del, betyder det at du ikke selv har besøgt hende ?

Ville have været på noget thai i dag, men alt for varmt til sexy time nu. Nøjes med noget take away Pad Thai:D 

Jeg har har besøgt hende 30-40 gange vel. Og er en pæn mand, almindelig af bygning, veltalende og penge nok :lol: 

Og ja, kun hj er opnået ved Mimi. Det samme siger alle andre jeg har talt og skrevet med. 

Har du fået fp hos hende?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 6 timer siden:

Jeg har har besøgt hende 30-40 gange vel. Og er en pæn mand, almindelig af bygning, veltalende og penge nok :lol: 

Og ja, kun hj er opnået ved Mimi. Det samme siger alle andre jeg har talt og skrevet med. 

Har du fået fp hos hende?? 

Godt for dig:) du får hvad du får og jeg får hvad jeg får og vi bliver begge tilfredse.

Mht dit gentagende spørgsmål, igen igen, har jeg skrevet, hvad jeg mener jeg vil tillade mig. I respekt for Mimi, synes jeg det er fair at lade det blive ved det. 

God sommer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 16 timer siden:

Godt for dig:) du får hvad du får og jeg får hvad jeg får og vi bliver begge tilfredse.

Mht dit gentagende spørgsmål, igen igen, har jeg skrevet, hvad jeg mener jeg vil tillade mig. I respekt for Mimi, synes jeg det er fair at lade det blive ved det. 

God sommer :D

Var der bare lige en mere der kunne bakke din påstand op, så ville jeg købe den, men det er der ikke. Hverken, på PB, i mit netværk eller andre steder. Og jeg har kontakt med en del.

God sommer..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 55 minutter siden:

Var der bare lige en mere der kunne bakke din påstand op, så ville jeg købe den, men det er der ikke. Hverken, på PB, i mit netværk eller andre steder. Og jeg har kontakt med en del.

God sommer..

Du mener altså at du har krav på en slags vitterlighedsvidner ?

Tror du skal sætte dig ind i skyggen, du kan vist ikke tåle solen :D

Om du så kender i tusindvis af kontakter der bakker dig op, forandrer ikke mine oplevelser.

Om du tror på det eller ej, må du selv ligge og rode med.

Jeg kommer IKKE til at deltage yderligere i denne tråd, anser det for tidsspilde, vi kører bare i ring.

God sommer:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, den 18.6.2021 at 22:35:

Helt enig.:rolleyes: 

God fornøjelse derude.

Bryder lige løftet om at ikke skrive yderligere i tråden :) Selvom vi ikke fandt fælles fodslag, skal du have tak for “kampen”

I modsætning til andre tråde beholdte vi glimtet i øjet og den sobre debat, tak.

God fornøjelse med fremtidige besøg i det syndige :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Babysam

Så er Mimi flyttet til Herlev, -  det er desværre for langt for min Puch Maxi, øv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...