Hop til indhold
Youngster89

MissAmanda - Oksbøl/Blåvand området

Recommended Posts

Hej brødre,

Er ikke den store anmelder, men når noget er godt fortjener det rosende ord med på vejen. 
 

For efterhånden to måneder siden besøgte jeg MissAmanda og hold da op en oplevelse. Amanda er ualmindelig fræk og vi havde, synes jeg, en lækker halv time. Startede med en hurtig skyller efter modtagelsen hvorefter løjerne kunne starte i værelset. Amanda gik hurtigt til værks på min allerede stenhårde pik og hold da op hvor blev den bearbejdet på alle måder - og uden kondom selvfølgelig. Amanda giver et fortryllende blowjob. Efter et langt, vådt og dybt blowjob var der Amanda tur. Jeg krøb ned og slikkede hende det bedste jeg har lært og hun virkede til at nyde det. Efter et intenst stykke arbejde foreslår Amanda en 69’er hvilket jeg ikke kunne sige nej til. Amanda fortsatte det fremragende arbejde og jeg forsøgte at holde trit, men en svær opgave med Amandas lækre røv og fisse life i ansigtet. 
 

Jeg kunne ikke vente længere med at få min fortsat stenhårde pik op i Amandas fisse så hun blev vendt på ryggen. Inden kondomet kom på skulle hendes klitoris dog lige gnubbes med min pik hvilket hun virkede til at være vild med!

på med kondomet og der blevet kneppet i forskellige stillinger. Missionæren var forrygende da jeg virkelig kunne se Amandas fantastiske bryster gynge i takt med mit arbejde og doggy hvor hendes lækre røv virkelig kunne nydes. Pludselig tager hun kondomet af da hun vil, som hun selv sagde det, “smage min lækre pik”. Ingen alarm fra min side. Efter endnu et vådt og dybt blowjob skulle akten genoptages, men Amanda havde ikke flere kondomer i værelset hvorfor hun må ud i stuen. Jeg trisser med og til min store overraskelse ligger hendes veninde pludseligt i sofaen mens jeg står i stuen med enormt hård pik! En lidt akavet, men alligevel fræk situation at vide, at vi skal ind og genoptage løjerne, mens veninden ligger inde i stuen :biggrin:

Jeg får nyt kondom på og akten kan genoptages. Mens jeg tager ikke bagfra kan jeg mærke jeg er ved at komme hvortil jeg spørger Amanda hvor jeg må komme. Hun vender sig om og flår kondomet af, tager mine pik i munden og sutter indtil jeg kommer. Til min glædelige overraskelse sluger hun hver en dråbe med den sluttelige kommentar “aahhh”. 
 

I mens jeg får tøj på sludre vi om lidt af hvert og først efter akten bliver der afregnet - hvilket hun faktisk er ved at glemme og kun husker fordi jeg selv finder pengene frem. 
 

En enormt fræk og intens oplevelse der helt sikkert skal gentages når muligheden byder sig. 
 

Anmeldelsen kommer betydeligt på bagkant da jeg efterfølgende har kunne læse blandede anmeldelser! Jeg kommer helt sikker igen! 
 

https://annoncelight.dk/showad/245568

/Y

Redigeret af Youngster89

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun skrev, for 20 minutter siden:

Takker!
Jeg må lige holde øje med når hun kommer på lidt sydligere breddegrader igen :-)

Du vil ikke fortryde det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja enig, hun er dejlig og ret liderlig med de bedste nødder i branchen, har prøvet hende en del gange og har nydt hver gang :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa, 

Jeg vil gerne aflægge Amanda et besøg. Hvordan er stemningen ved hende og tager hun imod længere besøg? 2, 3 timer? Nætter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
happy9k skrev, den 14.6.2021 at 17:30:

Hejsa, 

Jeg vil gerne aflægge Amanda et besøg. Hvordan er stemningen ved hende og tager hun imod længere besøg? 2, 3 timer? Nætter?

Amanda er med på den værste så prøv at giv hende et kald. Jeg har vitterligt kun haft gode samtaler med hende over telefon ved forespørgsler. 
Stemningen er god og stille og rolig. Personligt synes jeg hun er nem at tale med og lige til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest issen

Ja ja hun var under Nordjylland går på annoncelight så du sms bare til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Nogen der ved om miss Amanda er helt stoppet.

Har ikke set hendes annonce i flere måneder 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej tror ikke det er hende. Mener hun er 178 høj.

Syntes heller ikke det det ligner hendes tatoveringer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prono skrev, for 3 timer siden:

Nej tror ikke det er hende. Mener hun er 178 høj.

Syntes heller ikke det det ligner hendes tatoveringer 

Ja det er 2 forskellige kvinder hvis Amanda er hende jeg tænker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...