Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Har prøvet en trans en enkelt gang og nu skal det prøves igen....

Men hvem kan i anbefale Karen eller Tammy.

Jeg ønsker at de skal være mest aktive og gerne kys blow mm. Samt god til at tage sig af en nybegynder

Håber at høre fra jer

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tammy er lidt af en lottokupen. Hun kan yde en god service meeen sommetider er hun en sur en som bare ikke gider.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Tammy er lidt af en lottokupen. Hun kan yde en god service meeen sommetider er hun en sur en som bare ikke gider.

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 4 timer siden:

Tammy er lidt af en lottokupen. Hun kan yde en god service meeen sommetider er hun en sur en som bare ikke gider.

Har besøgt hende to gange, første gang var noget af det bedre jeg har prøvet. Anden gang noget af det ringeste. Og den slags gider jeg sku ikke chance mine penge på, jo hvis jeg var millionær. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thai lover skrev, for 7 timer siden:

Har besøgt hende to gange, første gang var noget af det bedre jeg har prøvet. Anden gang noget af det ringeste. Og den slags gider jeg sku ikke chance mine penge på, jo hvis jeg var millionær. 

Ja så det er en lottokupon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello! Gentlemen  on this forum. 

I'm trans Tammy 

https://annoncelight.dk/showad/319199

I have only two Rules.

1. Good Hygiene

2. Come on time

Please understand ( some clients they don't get good service by me ).

Because they don't respect my Rule and have bad hygiene and not keep appointment on time.

Thank you for understanding me .

Love ❤️

Trans Tammy 

Tel: 91814276 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello! Gentlemen on this forum. 

 

I'm Trans Tammy 

 

https://annoncelight.dk/showad/319199

 

- I have only two Rules !!!

 

1. Good Hygiene ✓

 

2. Come on time ✓

 

Please understand !!! (Some clients They do not get good service by me).

 

Because. They do not respect my Rule and have  bad hygiene and not keep appointment on time.

 

Thank you for understanding me.

 

Love ❤️

 

Trans Tammy 

 

Tel: 91814276 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter.den.store

So if people don’t arrive on time or have bad hygiene, you still take their money but give them bad service instead of refusing them? Wow.. talk about being greedy and in it for the money.. Well you’re off my list, and my others too I guess. Glad you posted here.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans Tammy skrev, for 3 timer siden:

Hello! Gentlemen on this forum. 

 

I'm Trans Tammy 

 

https://annoncelight.dk/showad/319199

 

- I have only two Rules !!!

 

1. Good Hygiene ✓

 

2. Come on time ✓

 

Please understand !!! (Some clients They do not get good service by me).

 

Because. They do not respect my Rule and have  bad hygiene and not keep appointment on time.

 

Thank you for understanding me.

 

Love ❤️

 

Trans Tammy 

 

Tel: 91814276 

 

 

Just wish you'd answer straight instead. First message you responded but after nothing. I guess request wasn't possible but instead of having people wait in anticipation it be cool if you let one know so I could look elsewhere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 26.5.2021 at 18:12:

Tammy er lidt af en lottokupen. Hun kan yde en god service meeen sommetider er hun en sur en som bare ikke gider.

Jag kan bara hålla med. Jag har nyligen besökt henne och hon var rätt avogt inställd och pysslade med andra saker, pillade med mobilen och kollade tiden. Hon använde minst 10 minuter till andra saker och avslutade mötet 5 minuter tidigt.

Men hon är söt och sexig och har man tur och rätt kemi så tror jag att man kan få en riktigt bra stund ihop med henne.

Mitt tips för den som vill besöka henne är att boka kortast möjliga tid första gången. Om jag hade följt mitt eget råd hade jag sparat 700 kr och jag önskar att jag hade valt att träffa någon annan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, den 27.5.2021 at 06:46:

Ja så det er en lottokupon.

En lottokupon med 50% vinderchance er egentlig vildt usædvanligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte hende I Aalborg der fik jeg som mange jer andre en god oplevelse, men desværre også en super dårlig oplevelse ugen efter :mellow: hende kommer jeg desværre ikke til at bruge nogensinde igen.

Redigeret af analsexlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Maybe I got lucky but I think she's the best. after her I'm not going to test any one else and waste my time. only her for me

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm80 skrev, for 2 timer siden:

Maybe I got lucky but I think she's the best. after her I'm not going to test any one else and waste my time. only her for me

.. og med en nylig oprettelse, samt øjeblikkelig (engelsk) anmeldelde, der skamroser pigen der frarådes besøgt, tror jeg alle ta'r dit bidrag med et gran salt.

Redigeret af Argent

Del dette indlæg


Link til indlæg
mm80 skrev, den 8.8.2021 at 13:59:

Maybe I got lucky but I think she's the best. after her I'm not going to test any one else and waste my time. only her for me

Sounds good as long as it is good for you and makes you happy :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...