Peter563 12 Skrevet 26. Maj, 2021 Hey moden mand ! kunne godt tænke mig en lækker massage af en mand . Helst med happy end . Eventuelt også gensidig . Skal være i Jylland og helst i nord . På forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Taurus59 0 Skrevet 26. Maj, 2021 Synd du bor i Jylland.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 26. Maj, 2021 Taurus59 skrev, 1 time siden: Synd du bor i Jylland.. noget , der er værd , at køre efter ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 120 Skrevet 26. Maj, 2021 Peter563 skrev, for 1 time siden: Hey moden mand ! kunne godt tænke mig en lækker massage af en mand . Helst med happy end . Eventuelt også gensidig . Skal være i Jylland og helst i nord . På forhånd tak Jeg gir gerne massage mm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter563 12 Skrevet 26. Maj, 2021 Snedker skrev, for 17 minutter siden: Jeg gir gerne massage mm Aftale Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 313 Skrevet 27. Maj, 2021 Peter563 skrev, den 26.5.2021 at 11:46: Hey moden mand ! kunne godt tænke mig en lækker massage af en mand . Helst med happy end . Eventuelt også gensidig . Skal være i Jylland og helst i nord . På forhånd tak Hej jeg giver også massage - giver til både mand - kvinde og par. Når det skal være Jylland - er muligheder begrænset til når jeg er i Jylland en sjælden gang. skriv PB ved interesse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg