Hop til indhold
stener

Perla25 0,00 kr statskassen 1000

Recommended Posts

sad i morges og så på mulighedder og faldt for Perla25http://massage.side6.dk/perla25

Sendte en sms og 2 minutter efter fik jeg adressen, afsted til Valby det gik, nok lidt for ivrigt, jeg blev ihvertfald blitzet lige før jeg var der.

Ringede til hende da jeg var et par veje derfra, men hun skulle ud at handle, men ville være tilbage om 45 min, det syntes jeg jo ikke var fedt, så jeg kunne prøve efter 30 min, jeg ringede efter 30 min , den blev ikke taget, 45 min den blev taget, der ville lige gå 20 minutter mere, 1, time og 5 minutter, den blev ikke taget, flere opkald der ikke blev taget efter ca 2 timer tog hun den og jeg blev lukket ind af en lille, sort, fed trunte, som hvis hun på noget tidspunkt har været pigen på billederne, så har hun ihvertfald taget alt for meget sol og spist alt for mange burgere, alt, alt for mange. Jeg fortalte hende at jeg syntes det er noget pis at billederne ikke passede med virkeligheden og at hun godt kunne respektere andre menneskers tid. Hvorefter jeg gik.

med til fortællingen er at denne annonce er til samme sted og person http://massage.side6.dk/kiara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuld sympati herfra, det er bare så irriterende når det der sker. Jeg synes så, at jeg har gjort den erfaring, at de piger, der fra begyndelsen spilder min tid - f.eks. Med at det er vigtigere at gå ud og handle - dem dropper jeg straks. Hvis der er manglende interesse fra begyndelsen er der det gerne i hele forløbet. At du så ovenikøbet får en fartbøde gør det bare helt umuligt. Bedre held næste gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...