Hop til indhold

Recommended Posts

shiny skrev, for 2 timer siden:

Et navn der bliver flittigt brugt i thai massage sammenhænge. Den seneste version er i Fredensgade (altså ved siden af Guldkroen...)

http://www.thai-massage-københavn.dk/massage/traditionel-thai-massage

Er der nogen der har prøvet? Og kan man få mere end bare massage?

Det er klinikken der tidligere lå på Schacksgade, og billederne på hjemmesiden er derfra, måske er inventaret fulgt med til det nye sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak.    Jeg var der sidste mandag og der var hj til mig.   Jeg blev spurgt om b2b men takkede pænt nej tak. Steder og pigerne er ikke lige min stil til de videre øvelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 26.5.2021 at 13:20:

Steder og pigerne er ikke lige min stil til de videre øvelser 

fordi?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, for 5 timer siden:

Fordi de ikke er min stil harran.  Hvad er det du ikke forstår ? 

Det hjælper ihvertfald ikke på min forståelse, at du gentager dig selv, når jeg spørger hvorfor det ikke er din stil.

Hvis du ønsker at hjælpe dine brødre herinde, kunne du eventuelt hjælpe med  HVORFOR de ikke er din stil.

At sige " hun er ikke min stil" hjælper ingen, da det er de færreste i det her forum, der kender din stil..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klipklap skrev, den 29.5.2021 at 19:45:

Ikke min type væremåde mv. lidt ligesom ... 

Okay. Det er tydeligt, at du ikke har lyst til at skrive negativt om andre. Det synes jeg er fint.

Men hvis du fortæller om, hvad du lægger vægt på ved "væremåde mv."" for at komme igen, så hjælper det andre til at forstå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...