Hop til indhold

SPAM, anmeldt

Featured Replies

Skrevet

Jeg har en bøn til alle i der bruger tiden på at anmelde spam. 

Kunne i ikke være venlige blot at anmelde den, uden at skrive i har gjort det? 
Når i skriver i spamtråden at i har anmeldt, så får vi alle endnu et indlæg i vores "Ulæst indhold". Så et spam indlæg bliver nemt til mange, som alle har det tilfælles at de ikke har noget indhold. 
Please, med chokolade og guf på toppen :) 

Skrevet

Jeg håber jo lidt det kan minde dem der ser spamopslagene om at der ikke skal klikkes på links i dem. 

Jeg bruger i øvrigt ikke ulæst funktionen, så jeg vidste ikke det var et problem. Forsvinder svarene ikke fra oversigten når tråden slettes? 

Skrevet
Lauersen skrev, for 11 minutter siden:

Jeg håber jo lidt det kan minde dem der ser spamopslagene om at der ikke skal klikkes på links i dem. 

Jeg bruger i øvrigt ikke ulæst funktionen, så jeg vidste ikke det var et problem. Forsvinder svarene ikke fra oversigten når tråden slettes? 

Jo de forsvinder, men inden da har de jo figureret og forstyrret unødigt. 
Du kan vist godt gå ud fra at langt de fleste EG medlemmer også kan genkende et spam opslag, så du skal ikke poste for vores skyld ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Jeg har en bøn til alle i der bruger tiden på at anmelde spam. 

Kunne i ikke være venlige blot at anmelde den, uden at skrive i har gjort det? 
Når i skriver i spamtråden at i har anmeldt, så får vi alle endnu et indlæg i vores "Ulæst indhold". Så et spam indlæg bliver nemt til mange, som alle har det tilfælles at de ikke har noget indhold. 
Please, med chokolade og guf på toppen :) 

Det er modtaget ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.