Hop til indhold

Amanda / Allison i Rødekro

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi en af de to her: 

https://annoncelight.dk/showad/314056

eller

https://annoncelight.dk/showad/318054

Det er på et sted i Rødekro, der ellers meget ofte har brugt ægte billeder, men det gjorde de ikke i dette tilfælde. Jeg så begge pigerme, og ingen af dem er dem fra annoncen.

Men jeg valgte den højeste af dem, en sød østeuropæisk (som de vist altid er på det sted i Rødekro?) pige med tofarvet hår.  Hun var ikke helt så skarpt skåret som jeg foretrækker dem, men slank og naturlig og ikke mindst viste sig at være rigtigt sød og levere en nærmest GFE-agtig service. Jeg tog bare 15 min. til 400, og det var fin valuta for pengene. Sensuelle kærtegn, hengivne blikke, fint blæs med gummi, indlevende sex. Det var fint rigtigt fint på det budget. 

Jeg kommer næppe igen, men hvis man værdsætter den gode service, så kan kun godt anbefales. 

Skrevet

Tak for anmeldelsen. 

Jeg havde godt set annoncen, men var ret sikker på de ikke kunne leve op til billederne, så tak for du bekræfter dette. 

Skrevet

Tak for det 

Jeg havde ellers tænkt mig at smutte forbi i aften men nu kan jeg jo spare turen forbi der 

Skrevet

Har lige besøgt stedet det er rigtig at billederne ikke er retvisende..

men må sige at de er et par pæne slanke piger.

jeg skrev til den ene af dem og fik hurtigt aftale  i stand..

da jeg ankom blev jeg budt ind af 2 smukke lyshårede piger, og de spurgte hvem jeg ville hygge med.

jeg valgte den højeste af dem med 2 farvet hår, hun er virkelig sød og har et smukt ansigt og frække blikke  både før under og efter:)

vil gerne besøge den anden også eller måske se om de er friske på en 3kant..,

tog 20min for en 500kr og det var super service til prisen, var ude af døren efter 35 min...

Skrevet
Smeden81 skrev, for 17 timer siden:

Har lige besøgt stedet det er rigtig at billederne ikke er retvisende..

men må sige at de er et par pæne slanke piger.

jeg skrev til den ene af dem og fik hurtigt aftale  i stand..

da jeg ankom blev jeg budt ind af 2 smukke lyshårede piger, og de spurgte hvem jeg ville hygge med.

jeg valgte den højeste af dem med 2 farvet hår, hun er virkelig sød og har et smukt ansigt og frække blikke  både før under og efter:)

vil gerne besøge den anden også eller måske se om de er friske på en 3kant..,

tog 20min for en 500kr og det var super service til prisen, var ude af døren efter 35 min...

Når nu billederne ikke stemmer overens med dem man møder, hvem er så hvem ?

• 5 weeks later...
Skrevet

Det forstår jeg ikke, jeg har været hos Ojlesja 2 gange og billederne passer spot on! At hun så var uoplagt begge gange er en anden sag

Skrevet
Imjustaman skrev, for 9 timer siden:

Det forstår jeg ikke, jeg har været hos Ojlesja 2 gange og billederne passer spot on! At hun så var uoplagt begge gange er en anden sag

Hun har heller ikke noget med de andre to at gøre. Men nej billederne stemmer ikke overens med virkeligheden 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.