Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens.

Da pinsefrokosten med familien var veloverstået, røg tankerne over i de mere frække.

Efter at have bladret annoncelight igennem masser af gange, faldt mit valg på Natali i Vejle. Hun var nem at lave en aftale med i telefon, talte fint engelsk og adressen blev sendt på sms lige efter samtalen. Stedet var en helt almindelig lejlighed i centrum af byen.

Pigen der tog i mod mig i døren er hende på billederne. Et sødt lille nips, med små skønne struttende bryster og en, i forhold til hendes størrelse, stor røv, rigtig dejlig rund og fast. Namme-nam siger jeg bare.

Vi aftalte en halv time, jeg betalte 800 kr, hun bad mig lægge tøjet, mens hun gik ud med pengene. Da hun kom tilbage smed hun sig på sengen og spurgte om jeg ville massere hende. Jo, hvorfor ikke? Hun fik en gang fast massage af skulder, ryg, lænd....men inden længe var mine hænder fundet ned til hendes lækre røv, og den fik også en god gang massage.

Så var det min tur til at blive forkælet. Jeg lagde mig på ryggen og hun gik i gang med et af de bedste blowjob jeg længe har fået. Fin variation med sut på toppen kombineret med hånden, til at veksle over i at hun havde den langt inde i munden, og hele tiden med sutte/smaskelyde og ind i mellem fræk øjenkontankt. Dernæst satte hun sig op på mig for at ride mig. Her kunne jeg så lige rejse mg lidt op og sutte på de dejlige bryster. Det virkede til det var noget hun kunne lide, for brystvorterne blev rigtig stive af det. Hun red mig et godt stykke tid, hvorefter hun spurgte om jeg ønskede en anden stilling. Ja, jeg måtte bare tage hende bagfra, så jeg igen kunne nyde den fyldige mås. Sådan afsluttede jeg, med at komme i doggystyle. Det var helt klart et godt besøg.

Efter sexen småsnakkede vi, og hun fortalte hun skulle til Esbjerg nu, i 3 dages tid, inden hun skulle hjem til Slovakiet.

https://annoncelight.dk/showad/318595

Redigeret af Jernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...