Guest Den flittige Skrevet 24. Maj, 2021 Tillykke til Brøndby med det Danske Mesterskab, det var velfortjent. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 24. Maj, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 33 minutter siden: Tillykke til Brøndby med det Danske Mesterskab, det var velfortjent. I hvad? Er de danske mestre i at have tatoveringer og bruge selvbruner? Redigeret 24. Maj, 2021 af AalborgLook 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 24. Maj, 2021 Hutlihut den er hjemme, det tog 16 år siden sidst og er klubbens 11. mesterskab, Jeg har været Brøndby fan siden klubbens storhedstid og husker de store Europæiske kampe Brøndby spillede, Stort Tillykke Brøndby. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 24. Maj, 2021 Ja det var fandme på tide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 24. Maj, 2021 Så må vi håbe, der ikke går 16 år før det næste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 809 Skrevet 24. Maj, 2021 (edited) Genert Synder skrev, for 4 minutter siden: Så må vi håbe, der ikke går 16 år før det næste Ham i midten ser fræk ud er der nogen der har prøvet det af? En der lige vil tage en for holdet Redigeret 24. Maj, 2021 af skunken 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels6663 428 Skrevet 24. Maj, 2021 skunken skrev, for 26 minutter siden: Ham i midten ser fræk ud er der nogen der har prøvet det af? En der lige vil tage en for holdet Jeg ville da gerne løfte den pokal, hvis jeg fik lov 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 25. Maj, 2021 Så kan vi bare vente på at hele Brøndby kommune lukker ned pga. corona-smitte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 29. Maj, 2021 Arne Jensen skrev, den 25.5.2021 at 08:40: Så kan vi bare vente på at hele Brøndby kommune lukker ned pga. corona-smitte Jeg hørte i en Radioavis i dag, der er foreløbigt 37 smittede efter sejrsfesten. Jeg havde selv lyst til at tage derud, men jeg er ikke altid så dum, som jeg giver udtryk for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 30. Maj, 2021 Genert Synder skrev, for 21 timer siden: Jeg hørte i en Radioavis i dag, der er foreløbigt 37 smittede efter sejrsfesten. Jeg havde selv lyst til at tage derud, men jeg er ikke altid så dum, som jeg giver udtryk for Ja indtil videre lur mig om ikke tallet vil stige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Genert Synder Skrevet 30. Maj, 2021 Arne Jensen skrev, for 7 timer siden: Ja indtil videre lur mig om ikke tallet vil stige Jeps. Ekstra bladet skrev 50 i går. Nu har de lige sagt 75 i Radioavisen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg