Hop til indhold

Ekstrem DT på tiktok

Featured Replies

Skrevet

Den her så jeg på tiktok. Jeg tvivler på der er en pikstørrelse hun ikke kan klare:

Skrevet

Damn. Jeg bliver s'gu da lidt bekymret for hende. Vi er da enige om at den må blokere for luftvejene så hun er nødt til at holde vejret imens? :shock:

Skrevet
hkohko skrev, for 6 minutter siden:

Damn. Jeg bliver s'gu da lidt bekymret for hende. Vi er da enige om at den må blokere for luftvejene så hun er nødt til at holde vejret imens? :shock:

De fleste mennesker kan også godt leve uden luft i 59 sek som er længden på hele det lille klip:ph34r::lol:.. 

Skrevet

Nu skal vi lige være enige om det hun laver går under kategorien “trylletrick”. Så en gang en der forklarede hvordan det gøres, men kan lige ikke finde det lige nu (typisk). Beklager at fjerne fantasien drenge. :lol:

Skrevet
  • Author
SweetMilf6630 skrev, for 26 minutter siden:

Nu skal vi lige være enige om det hun laver går under kategorien “trylletrick”. Så en gang en der forklarede hvordan det gøres, men kan lige ikke finde det lige nu (typisk). Beklager at fjerne fantasien drenge. :lol:

Men kan du forklare det? Ellers forveksler du måske med et andet trick.

Har du aldrig set en sabelsluger?

Skrevet
Advarsel skrev, for 3 minutter siden:

Men kan du forklare det? Ellers forveksler du måske med et andet trick.

Har du aldrig set en sabelsluger?

Jo jo har også set en sabelsluger. Og nej kan ikke huske forklaringen. 

Skrevet

Så fandt jeg en godt nok på tysk. 
Men ham her må kunne gøre en anden mand meget lykkelig en dag - He he

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 9 minutter siden:

Så fandt jeg en godt nok på tysk. 
Men ham her må kunne gøre en anden mand meget lykkelig en dag - He he

Jeg fatter klejne, men meget sympatisk fyr :)

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 1 minut siden:

Jeg fatter klejne, men meget sympatisk fyr :)

Ja den del jeg forstår er han prikker hul, som han viser, undlader at fylde ballonen helt op så luften ikke fiser ud inden tricket begynder. Så skubber han langsomt luften ud mens “han sluger den” og har en ekstra ballon klar i kinden som pustes op på vej ud. Noget i den stil. 

Skrevet
KoldingKnægten skrev, for 5 minutter siden:

extra-long-dildo-chopping-down-2.gif

Ja den giver mere mening. Den er heller ikke så lang. Og respekt til dem der kan. Selvom jeg aldrig kommer til at forstå det sexede i det, for kvinden, og ikke forstår nogen gør det frivilligt. Men meget jeg ikke forstår....

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 2 minutter siden:

Ja den del jeg forstår er han prikker hul, som han viser, undlader at fylde ballonen helt op så luften ikke fiser ud inden tricket begynder. Så skubber han langsomt luften ud mens “han sluger den” og har en ekstra ballon klar i kinden som pustes op på vej ud. Noget i den stil. 

Tak for forklaringen. Dét giver mening.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.