Hop til indhold
Gæst

Er I nogensinde blevet konfronteret??

Recommended Posts

Gæst

Har nogle af jer prøvet at skrive en anmeldelse (for mit vedkommende, Thaimassage-og/eller pige).

Efterfølgende besøgt hende og så blevet konfronteret med; "You write about me on the internet" :shock:

Ikke som et spørgmål, men mere som en, måske ikke bebrejdelse, men som en "jeg-har-læst-dit indlæg-makker" agtig indskydelse, da det gik op for hende at hun havde givet mig massage før.

Ikke at hun var sur tror jeg, hun smilede da lidt skælmsk, syntes jeg :)

Jeg benægtede og skiftede hurtigt emne, hvorfor ved jeg egentlig ikke 8-) . I det her tilfælde var det en positiv anmeldelse, lettere detaljeret, hmmm måske derfor :? .

Nogen der har prøvet noget lign. :?:

Håber jeg har formuleret mig forståligt nok :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg fortæller altid glædestrålende piger jeg har anmeldt positivt at jeg har gjort det... for der er da ikke noget de bliver mere glade for end når vi anbefaler dem til andre

og når jeg besøger nogen, så fortæller jeg også altid hvis jeg har læst om dem på et af forummerne...

hvis vi giver dem høvl med på vejen kommer vi jo næppe igen alligevel, og at møde op hos en pige man har givet en god anbefaling - det synes jeg tit sætter ekstra krydderi på den gode behandling :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom før på siam elephant og fik en god massage af ejeren, jeg aftalte noget helt specielt med hende den efterfølgende tirsdag.

Da jeg kom den efterfølgende tirsdag havde hun ikke tid til mig og det hun havde lovet mig var kun for sjov sagde hun.

Jeg havde beskrevet forløbet her på eg og jeg er sikker på hun havde læst det og var blevet gal på mig.

Pigen som jeg så fik i stedet spurgte om jeg skrev på denne side, jeg svarede nej men at jeg læste indlæg på siden.

Med sådan en atitude må jeg konstatere ... de har læst hvad jeg skrev og brød sig ikke om det.

Jeg har ikke været der siden

The

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

men selv om "I" synes at det er en positiv anmeldelse,, så kan det jo godt være at pigen ikke synes at det er sjovt, hvis man har brugt sjofelt sprog.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk oplevet at få en SMS, et par dage efter jeg skrev en anmeldelse, om at det var da ikke så pænt (på trods af at anmeldelsen var positiv). Det viste sig at google translate som hun havde brugt havde undersat tingene lidt så anmeldelsen lød mærkelig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden anmeldt en del steder og piger, men jeg har nu aldrig oplevet at blive fordrevet med stenkast eller knubbede tilråb næste gang, jeg dukkede op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Jeg fortæller aldrig en pige at jeg vil anmelde hende og derfor fortæller jeg heller ikke at jeg skriver på Eroguide, da man jo derved også indirekte signalerer at der måske kan vente en anmeldelse af oplevelsen.

En anmelder af en restaurant fortæller jo heller kokken på forhånd at der venter en anmeldelse når måltidet er indtaget.

En anmeldelse af et besøg hvor pigen på forhånd ved at hendes præstation vil blive anmeldt på et forum har lavere værdi for mig end en anmeldelse hvor pigen tror at kunden er en almindelig kunde som alle andre.

Jeg er aldrig blevet konfronteret hos nogle af de piger jeg besøger med nogle af mine skrevne anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den omvendte prøvede jeg, en gæst sagde lige som jeg skulle til at give fransk, " kom så Line, vis hvad du kan, så får du en god anmeldelse på ero guide"!!! Jeg mistede total lysten, virkelig turn off!!! Måske jeg sart, men det ødelagt noget i det intime vi lige have og dermed måtte jeg så sige, at han måtte få sine penge igen og at jeg gerne så han gik. Hvilket han gjorde under protester, men da jeg forklarede ham at jeg ikke synes det var ok, ja så kunne han godt se det. En ting er at vi ved det sker, men måden her synes jeg ikke var rar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fuld forståelig reaktion du havde, Line.

Nok ikke alle der mener det, men sådan blev det...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line, ja jeg synes det er sart.

man møder vel alle slags mennesker, nogle mere ligefremme end andre.

Ja, og ja mange forskellige og det også ok, plads til det hele, næsten...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Line, ja jeg synes det er sart.

man møder vel alle slags mennesker, nogle mere ligefremme end andre.

Pigen har altid ret til at afvise en kunde ligesom vi har ret til at gå igen, det må begge parter respektere.

Så kan man være enig eller uenig i begrundelsen for afvisningen, men når en mand kommer ind og opfører sig sådan så synes jeg en afvisning er forståelig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er en enkelt gang blevet spurgt af pigen om jeg ikke ville skrive en anmeldelse af hende på venuslogen (som jo var der man skrev dengang).. det ville jeg da gerne.. hun havde iøvrigt lige givet mig en uforglemmelig oplevelse...

Jeg har aldrig haft negative oplevelser ud af at anmelde en pige. Nogen gange fortæller jeg pigen at jeg har tænkt mig at anmelde hende, nogen gange ikke..... jeg er altid blevet mødt med glæde og optimisme og har aldrig fået høvl..... de uendeligt få dårlige oplevelser jeg har er jo selvsagt også (som tidligere nævnt i tråden) steder jeg ikke vender tilbage til. Iøvrigt husker jeg altid på at der står et menneske i den anden ende .. OGSÅ når jeg skriver dårlige anmeldelser.

God dag fra aben

Del dette indlæg


Link til indlæg
prøv at lave en negativ anmeldelse, så får piben en anden lyd.... :lol:
Det har jeg skam også gjort både på Hedo, Gimel og herinde. Men OK, jeg viste mig der heller ikke mere de steder :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som andre skriver, når man har haft en "hoved i rattet" (Il Direttore) oplevelse, så kommer man jo ikke igen, så det kan egentlig være lige meget.

Mine overvejende positive anmeldelser bliver derimod ved genbesøg mødt med dels glæde, dels lidt utilfredshed med de små input, som pigerne gerne havde set udeladt eller ikke er enige i.

Det tager jeg helt ærligt ikke særligt højtideligt, hvis jeg skal prostituere mig med skønmalerier, så vil jeg squ ikke betale for seancen men have et forfatter vederlag.

Og jeg melder i de tilfælde klart ud, at det er min subjektive opfattelse og udelukkende står for min regning, mens andre let kan have en anden opfattelse af tingene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har et par gange fortalt, at jeg nok ville skrive en (god) anmeldelse og spurgt om vedkommende vil se den for at rette/kommentere evt. faktuelle fejl/misforståelser.

Det er altid blevet afvist, da det er min oplevelse, der skulle beskrives, så sådan har det altid været. :D

Og ja - den (oplevelsen) har været super hver gang. Og jeg er sikker på, at det nok vil fortsætte. :)

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

da jeg var aktiv, og for mange år siden, prøvede en gæst også at true mig med en anmeldelse, for at få det billigere, den dag mistede jeg alt for anmeldelser. Det skal siges, at jeg blev rasende og skældte ham ud, og han skulle vide, at jeg ville give igen på boardet.

Jeg fik så senere en god anmeldelse af en anden person, og jeg blev ked af det det, og da han senere besøgte mig igen, fik jeg ham til sværge at han ikke skrev om mig igen, hvilket han altså gjorde. Han fik ikke lov til at komme forbi en anden gang.

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg havde reageret fuldstændig ligesom line. Man får hverken mere eller mindre opmærksomhed fordi man skriver anmeldelser her eller andre steder. Og en sådan bemærkning ville jeg helt klart opfatte som en trussel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik så senere en god anmeldelse af en anden person, og jeg blev ked af det...

Øhmm, hvorfor er det lige, man bliver ked af at få en "god" anmeldelse?? :o:?

Måske det er min logiske sans, der er noget i vejen med, og i så fald beklager jeg... 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...