Livsnyder69 141 Skrevet 24. Maj, 2021 (edited) Nogen der kender og har besøgt denne Thaikvinde. Ser lækker ud på billeder https://annoncelight.dk/showad/308237 Redigeret 24. Maj, 2021 af Livsnyder69 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Doktoren1 Skrevet 24. Maj, 2021 Jeg har haft to vanvittige oplevelser hos hende. Første gang var for 5 måneder siden. Jeg bestilte 30 minutter i skolepige kostume, jeg kom ind til en flot ung thaipige. Hun startede med at sutte min pik og deep throatede efter lidt tilvænning. Jeg tog fat om hendes nakke og stødte min pik ned i halsen på hende, sådan fortsatte jeg i 10 minutter og hun bad mig fortsætte og gøre det dybere for hver gang. Til sidst kastede hun op, det er jeg ikke så meget til, men virkede som om hun tændte på det. Hun vendte sig om og bad mig kneppe hende i en doggy, hendes røv er virkelig fræk og hendes røvhul endnu frækkere, så jeg kredsede rundt om det. Hun kiggede tilbage på mig og sagde "You naughty boy, fuck me" og jeg stak den ind i røven på hende. Virkelig frækt i et skolepige kostume. Da jeg lagde mig ned for at hun skulle ride mig, stak hun den selv i røven og det virkede som om hun fik en orgasme da hun rørte ved sig selv samtidigt. Til sidst satte jeg hende ned på knæ og blæste sæd i hendes mund og ansigt. Hun slugte hver en dråbe. Jeg snakkede lidt med hende efterfølgende og hun sagde hun var enormt liderlig når der kom yngre fyre. (Er selv 30 år og slank), om det blot var for at smigre mig, ved jeg ikke. Jeg kan ihvertfald anbefale hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 24. Maj, 2021 Hvis nogen skulle være i tvivl, er "hun" altså en ombygger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. Maj, 2021 mikky skrev, for 37 minutter siden: Hvis nogen skulle være i tvivl, er "hun" altså en ombygger. Hun har jo også haft besøg af Doktoren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Maj, 2021 mikky skrev, for 51 minutter siden: Hvis nogen skulle være i tvivl, er "hun" altså en ombygger. Hvor ved du det fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 24. Maj, 2021 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Hvor ved du det fra? Hvis hun foretrækker anal, kan det indikere at hun er "ombygget". Skeden vil oftest ikke fungere uden ubehag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Maj, 2021 Steenborg skrev, Lige nu: Hvis hun foretrækker anal, kan det indikere at hun er "ombygget". Der kan være mange grunde. F. eks at hun mærkede at det var det der ophidsede kunden mest. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 24. Maj, 2021 Steenborg skrev, for 57 minutter siden: Hvis hun foretrækker anal, kan det indikere at hun er "ombygget". Skeden vil oftest ikke fungere uden ubehag. Hold da op en konklusion, den kræver vist en uddybning? Dvs da min kone (X) i sin tid bad mig om at K hende i R (som hun iøvrigt nød til F) Sku jeg så ha spurgt hende, øh er du ombygget eller hvordan? Ja undskyld men den var i min verden, Ny, altså indlæg dit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 24. Maj, 2021 Mit erfaringsgrundlag strækker sig kun til 2 der var kønsskiftede. Ingen af dem tilbød vaginalt samleje, men vendte numsehullet til som det første. Dette kan selvfølgelig skyldes dårlig udført kirurgi på netop de 2. Er der nogen der har haft vaginalt samleje med "Patty" som tråden omhandler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude TheDude 142 Skrevet 24. Maj, 2021 Jeg har spurgt hende om hun har været en dreng - og det svarede hun ja til. Godt nok over telefon, men hun talte godt engelsk så jeg er sikker på hun forstod spørgsmålet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomas.L 3 Skrevet 26. November, 2022 Hvis nogen var i tvivl, så har hun bekræftet på text at hun har fået lavet arbejdet. Det fungerer dog dernede og hun er fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 648 Skrevet 27. November, 2022 Jeg har været sammen med Patty en del gange og uanset hendes tidligere kromosom sammensætning, er hun den helt store sexsuelle oplevelse, den dejligste personlighed, smuk, taknemlig og utrolig feminin i hendes udstråling. Over tid har hun udfordret mig sexuelt som ingen anden og den oplevelse, som er det jeg betaler for et rent 10 tal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 27. November, 2022 Jeg har også besøgt hende nogle gange, har aldrig opdaget hvis hun skulle være omlavet, har heller aldrig fået tilbudt at tage hende analt, men har haft super dejlige besøg hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg