Hop til indhold
Gæst

Sabay, Sdr. Fasanvej

Recommended Posts

Gæst

Fornuftig massage (hvis man er til Blid oliemassage), nærværende, smilende, charmerende, serviceminded, sød, god til at pirrer ;)

Det er de ord, synes jeg, der nærmest beskriver Maya som gav mig om god og blid massage forleden dag. Hun er ikke så pokkers snaksalig, før man lige været der en halv times tid.

Efter massagen blev jeg spurgt om massagen skulle "udvides" :D og det takkede jeg naturligvis jatak til, eftersom at det havde ligget i luften, allerede et kvarter inde i massagen :lol:

Fra hun startede med HJ til jeg var tømt heeeeelt ud havde vi stort set konstant øjenkontakt, det synes jeg var ekstra pirrende. Jeg tror hun synes det var intressant at se hvordan mit udtryk forandreds løbende efterhånden som jeg nærmede mig klimaks :P

Yderligere arbejde hun i fuldstændig konstant tempo, dvs. stille og roligt, under hele HJ forløbet, noget der også tænder mig vanvittig meget :P

Jeg "kommer" :mrgreen: helt sikkert igen :D

www.sabay-massage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dråben

Lyder godt nok som Maya, hun leverer altid en god massage og er altid nærværende også under HJ

Det der undrer mig lidt er at Maya tog på ferie mandag eller tirsdag og er først tilbage efter 2 uger.

Da jeg ringede derud tirsdag og spurgte efter hende fik jeg at vide hun ikke var der, ringede igen onsdag morgen og fik at vide jeg godt kunne få massage af Maya, da jeg kom derud viste det sig at det var en der hed Nancy, hun havde hørt forkert i telefonen (vrøvl) Maya var på ferie så jeg tog massagen af Nancy, udemærked massage også

Hader bare når de lyver når man ringer først

The

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Dråben

Lyder godt nok som Maya, hun leverer altid en god massage og er altid nærværende også under HJ

Det der undrer mig lidt er at Maya tog på ferie mandag eller tirsdag og er først tilbage efter 2 uger.

Da jeg ringede derud tirsdag og spurgte efter hende fik jeg at vide hun ikke var der, ringede igen onsdag morgen og fik at vide jeg godt kunne få massage af Maya, da jeg kom derud viste det sig at det var en der hed Nancy, hun havde hørt forkert i telefonen (vrøvl) Maya var på ferie så jeg tog massagen af Nancy, udemærked massage også

Hader bare når de lyver når man ringer først

The

Rider

Ja, det er ærgeligt at de siger èt i telefonen og så er fakta noget andet :(

Jeg er blevet tilbudt hele pakken, men har kun modtaget HJ :)

Ingen af pigerne på billederne er Maya :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dråben

Lyder godt nok som Maya, hun leverer altid en god massage og er altid nærværende også under HJ

Det der undrer mig lidt er at Maya tog på ferie mandag eller tirsdag og er først tilbage efter 2 uger.

Da jeg ringede derud tirsdag og spurgte efter hende fik jeg at vide hun ikke var der, ringede igen onsdag morgen og fik at vide jeg godt kunne få massage af Maya, da jeg kom derud viste det sig at det var en der hed Nancy, hun havde hørt forkert i telefonen (vrøvl) Maya var på ferie så jeg tog massagen af Nancy, udemærked massage også

Hader bare når de lyver når man ringer først

The

Rider

Ja præcis det samme har jeg været ude for....og lur mig det er helt bevidst de gør det!

Og det er bare ikke ok...har tidligere berettet dette i et andet indlæg om samme klinik :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Blev tilbudt hele pakken af Nancy men ønskede kun HJ

Maya giver ikke hele pakken,

Maya er ikke på billedet

Billedet er Nam som ejer stedet

The

Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud som om Maya ikke er her mere, noget med arbejdstilladelse fortalte ejeren Nam

Hvis nogen skulle møde hende andre steder i København vil jeg gerne vide det

da hun er den thai der har givet mig den bedste massage her i DK

håber nogen finder hende et andet sted

på forhånd tak

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vær sikker på at Thai piger lyver ligeså stærkt en hest kan rende. Det er et kendt fænomen, og ligger for såvidt i den thailandske kultur. Thaierne kan ikke tage ansvar, flygter eller lyver hellere end at tage konsekvensen. I dette tilfælde har de set muligheden for en indtægt og derfor løjet. Jeg mener egentlig ikke noget nedsættende, sådan er det bare og det må man være klar over, og tage højde for.

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...