Hop til indhold

Recommended Posts

Kochsgade

nogen der har besøgt stedet efter genåbningen?
har hørt beeo (ved ikk om navn er stavet rigtigt) skulle være et besøg værd, men ville lige om der er nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt, evt skriv en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 4 timer siden:

Kochsgade

nogen der har besøgt stedet efter genåbningen?
har hørt beeo (ved ikk om navn er stavet rigtigt) skulle være et besøg værd, men ville lige om der er nogen der har besøgt hende og kan fortælle lidt, evt skriv en pb

Jeg har været der et par gange efter genåbning. Har vel besøgt Beeo en gang om måneden i snit det sidste års tid. Så ja, efter min mening er hun bestemt et besøg værd. Jeg syns hun er godt skåret....dejlig blød og alt er naturligt på hende. Syns hun har et frækt ansigt og flotte frække bryster. Hun er en rigtig frækkert og pirrer rigtig godt undervejs ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Jeg har været der et par gange efter genåbning. Har vel besøgt Beeo en gang om måneden i snit det sidste års tid. Så ja, efter min mening er hun bestemt et besøg værd. Jeg syns hun er godt skåret....dejlig blød og alt er naturligt på hende. Syns hun har et frækt ansigt og flotte frække bryster. Hun er en rigtig frækkert og pirrer rigtig godt undervejs ;-) 

Har du fået mere en pirring eller var det det du kom efter? Eller du spurgte ikk om andet?? :):):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, for 1 time siden:

Har du fået mere en pirring eller var det det du kom efter? Eller du spurgte ikk om andet?? :):):)

Jeg tager fuldpakke 30 min. og bliver vist i kælderen.

I starten fik jeg en god kompetent massage på ryg og forside før det sjove startede. Men ofte gik der også langt mere end en halv time - nogen gange en hel time uden merbetaling. Hun snyder bestemt ikke med tiden. De sidste mange gange har jeg bedt om blid erotisk massage. Først massage på ryggen med god pirring når hun masserer balder og lår. Dernæst turn around og jeg når dog sjældent at få massage på forsiden før hun smider kludene og begynder på blow. Men hun ved at jeg kan li' det sådan. Dernæst sex i forskellige stillinger.

Men jeg er ret sikker på du kan få massagen/sexdelen som du har lyst. Hun spørger ofte om jeg vil ha massage eller sex først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 29 minutter siden:

Jeg tager fuldpakke 30 min. og bliver vist i kælderen.

I starten fik jeg en god kompetent massage på ryg og forside før det sjove startede. Men ofte gik der også langt mere end en halv time - nogen gange en hel time uden merbetaling. Hun snyder bestemt ikke med tiden. De sidste mange gange har jeg bedt om blid erotisk massage. Først massage på ryggen med god pirring når hun masserer balder og lår. Dernæst turn around og jeg når dog sjældent at få massage på forsiden før hun smider kludene og begynder på blow. Men hun ved at jeg kan li' det sådan. Dernæst sex i forskellige stillinger.

Men jeg er ret sikker på du kan få massagen/sexdelen som du har lyst. Hun spørger ofte om jeg vil ha massage eller sex først.

Lyder kanon, tror jeg planlægger et besøg inden længe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
elfyr skrev, den 9.7.2021 at 08:50:

hvordan er priserne? er armatør hehe evt pm mig

Google link

Massage 8/10
Pigen  8/10
Håndjob  8/10

Pris:  400 / 600 / 1000

 

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...