Hop til indhold

Skema over pigerne *gg* - ide eller helt ude i hampen ?

Featured Replies

Skrevet

jeg sad og kiggede i tråden om menukortet og de 2000 kr.... og så var det jeg kom til at tænke på...

kunne man mon lave et skema der gør det lidt lettere at vælge de piger vi kunne tænke os at besøge ud fra de ting vi efterspørger og de ting de udbyder.... selvfølgelig primært for de danske piger der er faste i branchen så den ikke skal opdateres i uendelighed... (det skal den jo nok men nogle piger er jo bedre og mere stabile end andre og de kan jo være øverst)

hvad der kan være på den liste er jo nærmest ubegrænset (kropstype, BH str, hårfarve, dansk/fransk/græsk/fist/sprøjteorgasmer/blid avanceret/græsk til ham, normale tidsrum for vagter, anmeldt ja/nej hvor ja linker til en søgning på navnet ect ect ect)

da rigtig mange af os går efter piger der har noget helt bestemt - så ville det jo være skønt hvis der lynhurtigt var et overblik over de bedst anbefalede danske trunter der udbyder lige nøjagtigt det den enkelte gerne vil prøve...

det ville ikke kræve ret meget at lave en mikrodatabase med pigernes data til formålet... hvis det da er en god ide :) og så bare vise indholdet i en simpel 2 dimentionel matrice...

hjælp til nye liderlige mænd og en hurtig oversigt over de dejlige stabile danske piger :)

er den ide komplet idiotisk ?

Skrevet

En bragende god idé, g-lover! :D

I Excel-regneark med farvekoder for landsdele, aldersklasser, prisklasse, hårfarve, kropstype, ydelser, osv. - Hvem er skrap til sådan noget? (Er selv humanist og ret så Excel-forskrækket..).

Der findes jo diverse lister på Hedomax, Massagelisten, m.fl. Mit indtryk er bare, at disse ikke er særligt gennemskuelige, og at vedligeholdelsen af dem slet ikke står mål med udskiftningshastigheden i branchen.

Skal en sådan liste hele tiden holdes ajour, er der jo nærmest tale om et fuldtidsjob! :)

Vh. Sidespringeren

Skrevet
  • Author

En bragende god idé, g-lover! :D

I Excel-regneark med farvekoder for landsdele, aldersklasser, prisklasse, hårfarve, kropstype, ydelser, osv. - Hvem er skrap til sådan noget? (Er selv humanist og ret så Excel-forskrækket..).

Der findes jo diverse lister på Hedomax, Massagelisten, m.fl. Mit indtryk er bare, at disse ikke er særligt gennemskuelige, og at vedligeholdelsen af dem slet ikke står mål med udskiftningshastigheden i branchen.

Skal en sådan liste hele tiden holdes ajour, er der jo nærmest tale om et fuldtidsjob! :)

Vh. Sidespringeren

et excel ark ville snildt kunne gøre det.... men det bedste ville være en lille bitte database og en simpel visning i et skema.... eroguide.dk/pigeguide.php *gg*

men det er jo selvfølgelig kun hvis admins eller en af de tilknyttede herinde ville være friske på det..

at kravspecificere det ville ikke tage mange øjeblikke... men lige at kode skemaet op til en lille DB - det rækker mine kodeevner desværre ikke til - jeg har altid været på specifiktaion/test siden i den slags projekter :)

Skrevet

et excel ark ville snildt kunne gøre det.... men det bedste ville være en lille bitte database og en simpel visning i et skema.... eroguide.dk/pigeguide.php *gg*

men det er jo selvfølgelig kun hvis admins eller en af de tilknyttede herinde ville være friske på det..

at kravspecificere det ville ikke tage mange øjeblikke... men lige at kode skemaet op til en lille DB - det rækker mine kodeevner desværre ikke til - jeg har altid været på specifiktaion/test siden i den slags projekter :)

Du kan integrere databasen med google maps, så har et kort over de gode steder og piger, hehe.

Jeg har mine egen klub- og "piger-skatte-kort" til de steder i verden hvor jeg har fundet guld :lol:

Skrevet

Så skulle det nok være med kun 1 søge kriterie ad gangen, så ville det nok være mest overskueligt...

Ellers ville man altid syntes at der manglede kombinations muligheder

Skrevet
  • Author

Så skulle det nok være med kun 1 søge kriterie ad gangen, så ville det nok være mest overskueligt...

Ellers ville man altid syntes at der manglede kombinations muligheder

man kan bare gøre hver enkelt detalje søgbar... så hvis man trykker på "avanceret" - så kommer alle de piger frem, der har den ydelse, vist med dem der har flest ydelser sammen med først fx

Skrevet

Rigtig god ide - og Nille, kunne du ikke dele dit skattekort :) Hvis så man kunne få piger som f.eks.

Sisse, Line, Sanne og de andre til at melde ind, til hvem der nu påtager sig opgaven, hvis der er

ændringer, tilføjelser m.m. med hensyn til pigerne, så kunne man få det opdateret, og så var det

hele tiden faktuelle data der lå der :?:

Skrevet

g-lover

Det ser besnærende ud.

Og hvem/hvordan har du så tænkt på skulle holde sådan en database opdateret så den hele tiden er brugbar og up-todate. For det er vel en forudsætnig for projektet?

Mvh

smo

Skrevet

Og hvor skulle informationerne komme fra ??

Skulle pigerne selv klikke ind hvad de tilbyder ??

Skulle nogen pløje websites igennem for at se hvem der tilbyder hvad ??

Skulle nogen pløje anmeldelser igennem for at se hvad der var blevet ydet af services ??

Jeg er ikke tilhænger, det bliver alt for "skematisk", og hvordan skematiserer man kemi ?? Kemien er for mig klart det vigtigste, og en pige nogen har fantastisk kemi med, kan jeg have det modsatte.... med det her bliver pigerne sat alt for meget i bås - efter min lille ydmyge mening.

TVR

Skrevet

Jeg synes, at projektet er helt ude i hampen. Det lader til, at endnu en entreprenant fantast har set dagens lys på dette site ( og ja, den anden er Rejsenetværk, hvis nogen skulle være i tvivl).

Der ligger uden tvivl de bedste intentioner bag ideen, men man har jo set før, at der fostres en ide, der kræver, at andre skal udføre et uoverskueligt og urimeligt stykke arbejde, for at ideen kan realiseres - hvis den overhovedet kan realiseres.

Det er så nemt at slippe fantasien løs her, men jeg synes også, det er vigtigt at være realistisk.

Skrevet

Det er så nemt at slippe fantasien løs her, men jeg synes også, det er vigtigt at være realistisk.

Der er jo faktisk en der har lavet et google kort over alle thai-massagesteder, og det fungerer sådan set fint. Han står for opdateringen. Problemet med at lave den her foreslåede base er, at det vil være nødvendigt at give brugere adgang til at opdatere og det giver risiko for sabotage. Men det kunne måske håndteres, hvis man byggede det op som wikipedia, hvor ændringer kan rulles tilbage, og brugere kan udelukkes.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.