Servciesboy 668 Skrevet 23. Maj, 2021 Hejsa Jeg sad og kedede mig lidt i går, og kikkede lidt på Annoncelight, trængte som sådan ikke til og blive tømt, men pludselig dukkede de her her to tøser op, og det fristede mig lidt, - især prisen 1000kr for 30 min med to piger- vov, det er længe siden jeg sidst har haft den fornøjelse, og jeg har faktisk døje nok med og håndtere een De lyder danske, men er fra Letland, og bor i Svirrige, den ene talte ok dansk den anden forstod lidt, foto ligner fint nok, den lyse er en smule buttet, mens den lille er lidt mere mørk end på foto, men kæft en dejlig petite krop hun har, og en rigtig fin fisse,med store udvendige skamlæber. De synes jeg skul,E bindes lidt og fik pik og nosser snøret op, og så gik det løs med sitterit, jeg gav 200 mere for superfransk, så mens den lyse suttede løs, stak den mørke den lille lækre fisse op i hovedet på mig- sindssygt lækkert, men jeg synes ligesom det skulle udnyttes med to piger, så fik den ene til og suge nosser, mens den anden slikkede løs, det var var lækket og se sådan to tøser gå til sagen. De annoncer med ægtevlesbisk, det fik jeg også afprøvet, den lyse slikkede fissen på den lille, og vel og mærke rigtig slik, jeg lå med hovedet 10 cm fra gerningsstedet. Jeg nåede ikke og bolle den lyse,men den lille fik den både forfra og bagfra, kæft en lille lærere fisse, hun lå med hånden og nullerede mine nosser, mens den store sad bag mig på knæ og hev lidt hårdt i mine brystvorter, - det er sådan et gammelt trick jeg har, få pigen til og påføre lidt smerte, så kan jeg holde mig meget længere, - tøserne tror jeg elsker det og kommer hurtigere , h a ha ha. Til slut bad jeg om en håndtrold , og med fore hænder omkring pikken blev den ret hurtig fyret af, Super lækker omgang Og jeg kommer igennem, men de vidste ikke hvor de ville hen bagefter Støvring , kan se de stadig er der, men begge punge er Tom Hi Hi Bare på dem og hold dem varme, så deres små fisser ikke gro til - griner knus Servicesboy https://annoncelight.dk/showad/292047 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 136 Skrevet 29. September, 2022 Jeg har også været forbi - og havde også en god oplevelse. Fint koncept Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 30. September, 2022 onkelpoul skrev, den 29.9.2022 at 12:41: Jeg har også været forbi - og havde også en god oplevelse. Fint koncept hvad er jeres oplevelse af deres alder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 136 Skrevet 30. September, 2022 Midttredive, måske 40. Den lille har noget af en krop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 239 Skrevet 1. Oktober, 2022 Er de også tilgængelige hver for sig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg