Fyn67 58 Skrevet 23. Maj, 2021 Jeg har, igen, har fornøjelsen af at besøge Mystify i Hobro - og det er altså virkelig en fornøjelse. Hendes ganske udførlige annonce beskriver præcis, hvad man kan forvente: Mystify ❤ GFE hos skøn dansk Plussize MILF - Annoncelight ...... og så alligevel ikke. For den varme og glæde, som man modtages med, kan ikke rigtig beskrives. Man føler sig virkelig velkommen og ventet med glæde - og hendes lyst til at skabe den helt rigtige stemning er i mine øjne unik. Det er seriøst som det bedste kærestesex, man har haft. Hun er liderlig og meget tændt og elsker åbenlyst sex. Brug lidt tid på at udforske hendes krop, leg med hendes bryster og mærk hendes våde mis. Jeg gav hende lidt finger og masse af tunge, og blev belønnet med hendes voldsomme orgasme. Hun suttede mig af flere omgange, hvor jeg ganske enkelt måtte stoppe hende. Vi havde sex i forskellige stillinger, hvor hun hele tiden forstår at klemme og presse helt perfekt. Min eneste anke er, at en time med denne skønne kvinde går alt for hurtigt. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MyZone 49 Skrevet 28. Maj, 2021 Fyn67 skrev, den 23.5.2021 at 15:11: Jeg har, igen, har fornøjelsen af at besøge Mystify i Hobro - og det er altså virkelig en fornøjelse. Hendes ganske udførlige annonce beskriver præcis, hvad man kan forvente: Mystify ❤ GFE hos skøn dansk Plussize MILF - Annoncelight ...... og så alligevel ikke. For den varme og glæde, som man modtages med, kan ikke rigtig beskrives. Man føler sig virkelig velkommen og ventet med glæde - og hendes lyst til at skabe den helt rigtige stemning er i mine øjne unik. Det er seriøst som det bedste kærestesex, man har haft. Hun er liderlig og meget tændt og elsker åbenlyst sex. Brug lidt tid på at udforske hendes krop, leg med hendes bryster og mærk hendes våde mis. Jeg gav hende lidt finger og masse af tunge, og blev belønnet med hendes voldsomme orgasme. Hun suttede mig af flere omgange, hvor jeg ganske enkelt måtte stoppe hende. Vi havde sex i forskellige stillinger, hvor hun hele tiden forstår at klemme og presse helt perfekt. Min eneste anke er, at en time med denne skønne kvinde går alt for hurtigt. Tusinde tak Det er altid dejligt med feedback Kh. Mystify 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 151 Skrevet 25. Februar, 2022 Så fik jeg besøgt Mystify for anden gang. Denne GP er den ultimative kæreste oplevelse= GFE oplevelse. Mere indlevelse finder man simpelthen ikke. Jeg vil ikke komme ind på.detaljer i den time som jeg havde bestilt, men blot nævne, at det blev en meget våd oplevelse, hvilket tænder mig helt vildt. Jeg kan på det varmeste anbefale Mystify, hvis man er til en GP med lidt på side benene. Hendes billeder fortæller alt og er helt ægte. Vi ses snart igen Mystify. Knuss SF 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HMA 84 Skrevet 21. Maj, 2022 SlikkeFrands skrev, den 25.2.2022 at 20:41: Så fik jeg besøgt Mystify for anden gang. Denne GP er den ultimative kæreste oplevelse= GFE oplevelse. Mere indlevelse finder man simpelthen ikke. Jeg vil ikke komme ind på.detaljer i den time som jeg havde bestilt, men blot nævne, at det blev en meget våd oplevelse, hvilket tænder mig helt vildt. Jeg kan på det varmeste anbefale Mystify, hvis man er til en GP med lidt på side benene. Hendes billeder fortæller alt og er helt ægte. Vi ses snart igen Mystify. Knuss SF Lidt på sidebenene?? Hahahaha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg