Hop til indhold
Fyr37dk

Sexy woman mature Ainoa

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/233840

Nå så kom jeg hjem fra Esbjerg igen. Da jeg kom der ned, var der 2 ringeklokker, men inden jeg fik trykket på nogle af dem, blev døren åbnet indefra (håndtaget var taget af på ydersiden.)

Jeg havde forventet en flot lys pige med former, som billederne viser. Det der modtog mig, var en ældre, nok 50-60 årige Thai dame der var mørk i huden. Jeg havde så ikke gyldigt negativ corona test, så inden jeg overhovedet kom indenfor, sagde jeg pænt undskyld, og gik igen. Da jeg nu var i Esbjerg fandt jeg et test sted og fik taget en test, og mens jeg ventede på den, kunne jeg da se om jeg kunne finde en anden i området. Jeg fik skrevet til et par stykker, men da jeg ikke fik nogle svar inden for 20-30 minutter, valgte jeg at køre hjem igen.

Så når jeg har set Formel 1, så ser jeg om jeg kan finde en anden. 

Hvis der er andre der har været på adressen, og kan bekræfte at hende på billederne faktisk er der, kommer jeg gerne igen. Men hende der mødte mig i døren var hvert i fald ikke hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...