Hop til indhold

Natasja - dansk drømmepige på Pussy Galores

Featured Replies

Skrevet
Jeg har lige været forbi Natasja.

Meget smuk pige. Angiven alder passer nok rimelig godt, hun har stadig et “ungdommeligt udseende”. Hun er meget venlig og imødekommende i sin væremåde. Sexen var rigtig god. Først lidt kys og kæleri mens tøjet kom af. Efter at have hjulpet hende af med bh’en kærtegnede jeg hendes bryster bagfra, mens hun vrikkede med numsen mod min stivnende pik. En følelse af paradis! :)

Så fik jeg slikket hende både forfra og bagfra. Derefter tog jeg hende bagfra og I missionær. Det var rigtig dejligt at kigge ind i Natasjas smukke, smilende øjne mens jeg kom i en meget intensiv orgasme. :)

Det nye Pussy Galores var også en positiv oplevelse. Rent og pænt og det eneste jeg synes manglede var et par store spejle i værelset.
Skrevet

Man må håbe, at ‘fotografen på vej’ ikke som oftest fjerner det autentiske ved billederne som nu

Skrevet
LilleSkutt skrev, den 23.5.2021 at 13:23:
Jeg har lige været forbi Natasja.

Meget smuk pige. Angiven alder passer nok rimelig godt, hun har stadig et “ungdommeligt udseende”. Hun er meget venlig og imødekommende i sin væremåde. Sexen var rigtig god. Først lidt kys og kæleri mens tøjet kom af. Efter at have hjulpet hende af med bh’en kærtegnede jeg hendes bryster bagfra, mens hun vrikkede med numsen mod min stivnende pik. En følelse af paradis! :)

Så fik jeg slikket hende både forfra og bagfra. Derefter tog jeg hende bagfra og I missionær. Det var rigtig dejligt at kigge ind i Natasjas smukke, smilende øjne mens jeg kom i en meget intensiv orgasme. :)

Det nye Pussy Galores var også en positiv oplevelse. Rent og pænt og det eneste jeg synes manglede var et par store spejle i værelset.

Tak tak!!! Hende glæder jeg mig virkelig meget til at besøge. Og brysterne er virkelig ægte? 

Skrevet
  • Author
FKACalletski skrev, for 6 minutter siden:

Tak tak!!! Hende glæder jeg mig virkelig meget til at besøge. Og brysterne er virkelig ægte? 

Ja, brysterne er uden tvivl 100% økologiske. :)

Glemte at skrive i mit oprindelige indlæg at Natasha også har vagter hos Hvidovrepigerne:

https://www.hvidovrepigerne.dk/vagtplanen/

Skrevet
  • Author
SL Mastek skrev, for 2 minutter siden:

Ved du om hun tilbyder græsk den hendes dejlige numse?

Nej, græsk er ikke min kop te, så det spurgte jeg ikke om.

Skrevet
LilleSkutt skrev, for 4 timer siden:

Glemte at skrive i mit oprindelige indlæg at Natasha også har vagter hos Hvidovrepigerne:

Hvor godt - Hvidovre er klart at foretrække. Og her er der tilmed lagt op til ture med flere fyre. Jeg skal så meget fylde bilen og til Hvidovre!! 

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.