Hop til indhold
LilleSkutt

Natasja - dansk drømmepige på Pussy Galores

Recommended Posts

Jeg har lige været forbi Natasja.

Meget smuk pige. Angiven alder passer nok rimelig godt, hun har stadig et “ungdommeligt udseende”. Hun er meget venlig og imødekommende i sin væremåde. Sexen var rigtig god. Først lidt kys og kæleri mens tøjet kom af. Efter at have hjulpet hende af med bh’en kærtegnede jeg hendes bryster bagfra, mens hun vrikkede med numsen mod min stivnende pik. En følelse af paradis! :)

Så fik jeg slikket hende både forfra og bagfra. Derefter tog jeg hende bagfra og I missionær. Det var rigtig dejligt at kigge ind i Natasjas smukke, smilende øjne mens jeg kom i en meget intensiv orgasme. :)

Det nye Pussy Galores var også en positiv oplevelse. Rent og pænt og det eneste jeg synes manglede var et par store spejle i værelset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FKACalletski
LilleSkutt skrev, den 23.5.2021 at 13:23:
Jeg har lige været forbi Natasja.

Meget smuk pige. Angiven alder passer nok rimelig godt, hun har stadig et “ungdommeligt udseende”. Hun er meget venlig og imødekommende i sin væremåde. Sexen var rigtig god. Først lidt kys og kæleri mens tøjet kom af. Efter at have hjulpet hende af med bh’en kærtegnede jeg hendes bryster bagfra, mens hun vrikkede med numsen mod min stivnende pik. En følelse af paradis! :)

Så fik jeg slikket hende både forfra og bagfra. Derefter tog jeg hende bagfra og I missionær. Det var rigtig dejligt at kigge ind i Natasjas smukke, smilende øjne mens jeg kom i en meget intensiv orgasme. :)

Det nye Pussy Galores var også en positiv oplevelse. Rent og pænt og det eneste jeg synes manglede var et par store spejle i værelset.

Tak tak!!! Hende glæder jeg mig virkelig meget til at besøge. Og brysterne er virkelig ægte? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SL Mastek skrev, for 2 minutter siden:

Ved du om hun tilbyder græsk den hendes dejlige numse?

Nej, græsk er ikke min kop te, så det spurgte jeg ikke om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FKACalletski
LilleSkutt skrev, for 4 timer siden:

Glemte at skrive i mit oprindelige indlæg at Natasha også har vagter hos Hvidovrepigerne:

Hvor godt - Hvidovre er klart at foretrække. Og her er der tilmed lagt op til ture med flere fyre. Jeg skal så meget fylde bilen og til Hvidovre!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...